Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #1 Skrevet 8. oktober 2003 Noen her som hvet hvordan jeg kan få fjernet ikoner som legger seg på startsiden? Har prøvd å fjerne de og slette søppla etterpå, men de legger seg på startsiden igjen. Er så sinna, har en samboer som har vært inne på porno og dette vil ikke bort fra startsiden.
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #2 Skrevet 8. oktober 2003 Det er fordi samboeren din har klikket "jada, det er helt OK" når en av sidene ba ham installere [noe dritt], og dette programmet har så lagt seg inn på maskinen, og trikser med startside-innstillingene hver gang maskinen startes på nytt. Ad-Aware vil sannsynligvis løse problemet. Det kan du laste ned gratis fra http://www.lavasoft.de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå