Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen her som hvet hvordan jeg kan få fjernet ikoner som legger seg på startsiden?

Har prøvd å fjerne de og slette søppla etterpå, men de legger seg på startsiden igjen.

Er så sinna, har en samboer som har vært inne på porno og dette vil ikke bort fra startsiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er fordi samboeren din har klikket "jada, det er helt OK" når en av sidene ba ham installere [noe dritt], og dette programmet har så lagt seg inn på maskinen, og trikser med startside-innstillingene hver gang maskinen startes på nytt.

Ad-Aware vil sannsynligvis løse problemet. Det kan du laste ned gratis fra http://www.lavasoft.de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...