Gå til innhold

Jobbsøknad sykepleier

sweetdream

Anbefalte innlegg

Hei sykepleiere,

Jeg er snart nyutdannet sykepleier. Kan dere sende meg deres åpen jobbsøknad hvis det er mulig? Trenger tips. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvor du vil jobbe, men de fleste helseforetakene har webrekruttering, der man kan legge inn alle opplysninger om seg selv, utdanning, evt erfarig, samt en liten fritekst. så kan man bruke denne enten til å søke på spesifike stillinger, eller å la den ligge tilgjengelig slik at personalog ledelse kan gå inn og sjekke om det ligger aktuelle søkere i "systemet".

Ellers syns jeg du bør være voksen nok til å skrive din egen søknad, og ikke kopiere andre sin. Skurrer i mine ører når folk er nyutdannet i oktober (regner da med du var ferdig til sommeren) ikke har jobb eller engang klart å somle seg til å forsøke å få tak i en. Det er lett å få jobb som sykepleier, som arbeidsgiver hadde jeg lurt på hva osm var galt med deg. Trenger ikk være noe, men som sagt, det skurrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger mange maler på søknader ute på nettet. Der får du tips til hva en søknad bør inneholde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...