Mona32 Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Pga av store mensblødninger vurderer jeg å få satt inn hormonspiral. Jeg har ikke vært gravid. Noen som har erfaring med denne typen spiral?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Veldig mange er fornøyde, bl.a. pga mindre mens. Jeg vet ikke om man setter inn hormonspiral på noen som ikke har født. Innføringshylsteret er tykkere enn på en vanlig kobberspiral. Det kan by på problemer. Hos meg så gikk det ikke, selv ved hjelp at gynokolog og ultralyd. nina
Mona32 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 Da er kanskje det beste alternativet å gå tilbake til p-pillen igjen, og hoppe over de "pillefrie" ukene - ihvertfall innimellom... Er litt skeptisk til å begynne på p-pillen siden jeg begynner å dra på årene (37 år) og overvektig... Men jeg takler ikke disse vannvittige blødningene lenger!!!! Noen som vet om man fortsatt skal begynne på pillen første mensdag, selv om man har gått på den tidligere?
Kine28 Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har ikke barn, men er nå på min andre hormonspiral. Det fungerer kjempebra. Har ikke menstruasjonsblødninger, og bortsatt fra den første uka, merker jeg ingenting til spiralen. Det er litt vondt å sette den inn, men smerten er heldigvis veldig kortvarig. Jeg tåler ikke p-piller, men hormonnivået som skilles ut gjennom spiralen er såpass lavt at det ikke påvirker meg på noen som helst måte.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Kan jo hende at det går fint å sette inn en hormonspiral. Be om en time hos gynokolog og ta det derfra. Veldig mange trives med den type spiral.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå