AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har hatt soppinfeksjon veldig ofte i det siste og spessielt etter sex,men tror det er pga jeg går på langtids antibiotika tetracyklin.Igår da jeg skulle sette inn den vaginal pillen kom det litt utflod blandet med lyst blod.Kom ogsåslik utflod på trusa dagen før alltså vanlig utflod blandet med litt blod.Hva er dette for noe?Noen som har opplevd det?
Supramundane Skrevet 15. oktober 2010 #3 Skrevet 15. oktober 2010 Hvis du er bekymret må du nesten kontakte lege. Det er mange grunner til at man kan blø i underlivet, f.eks en liten rift i skjeden. Som sagt, er du bekymret kontakter du lege.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Som Supramundane sier er det nok lurt å kontakte legen om du bekymrer deg veldig/blodet i utfloden fortsetter over en lengre periode. Men det er også sånn at når man har en soppinfeksjon er ting i ubalanse inne i skjeden og en bieffekt av dette er gjerne at slimhinnene blir skjøre og såre. Har selv opplevd å se ørlite blod blandet med rester av den stikkpillen (som forsvant igjen på kanskje en halv dag, var ikke vedvarende), og har blitt fortalt av en lege dette med slimhinnene og at de kan bli veldig skjøre når man har soppinfeksjon, så tror nok ikke det er stor grunn til å bekymre seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå