Gå til innhold

lage dildo av "kølla" til typen ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min reiser mye og har derfor lyst til å gi meg en dildo av sin egen kølle for å holde meg unna fristelser når ikke han er hjemme.

Han sier han har veldig lyst til å tilfredsstille meg selv når han ikke er der, å at vi skal kunne ta det på telefon.

Jeg har virkelig ikke peiling på verken hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forholde meg til at det når jeg aldri har vært noe serlig glad i, eller flink til telefonsex!!

Så det jeg lurer på er om jeg bare skal si neitakk til dildoen så ikke det blir noe telefonsex, eller lære meg det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

å holde meg unna fristelser når ikke han er hjemme.

Er det hardt arbeid for deg, så tviler jeg på at en plastvariant av schnoppen hans vil gjøre underverker :)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

å holde meg unna fristelser når ikke han er hjemme.

Dobbelpost

Endret av MikeWaters
Skrevet

I tlf sex stønner du bare sier hva du tenker på, hva du har lyst til å gjøre med han og han med deg, og DETALJERT med hva du gjør akkurat nå (som feks at det renner godt ut av musa di, du tar hardt i kopien hans, du skal føre den langt inn osv osv)

Planlegg det kanskje ;)

Si det som gjør deg kåt der og da

Åh jeg vil også har en avstøpning av elskeren min! Vi bor så langt unna...:( Men hvordan sier jeg det, og vi må vel gjøre det når jeg er på besøk, fordi han må jo holde den stiv ganske lenge :P

Jeg misunner deg litt. Fen for å unngå fristelser? Du kan jo feks kjøpe enda større penis på kondomeriet(eller i hans størrelse), hvis det er det han er redd for, at du skal prøve en større "mann". Har hørt at avstøpning ikke alltid gir så fine resultater...

Du kan skaffe veldig naturlige peniser, noen kan du til og med feste til veggen, du kan kjøpe mannedukke og vibrator, du kan kjøpe vibrator og mye annet gøy. Ingen ting er som en vibrering mot klitoris! Du kan komme fortere med den, og vibratoren er fin mens du har tlf sex ;)

Skrevet

Mannen min har laget en kopi til meg, den er veldig gøy å kose seg med menst vi har tlf sex;) Han liker tanken på at det på en måte er han som knuller meg selv om han er borte..hehe.

Tlfsex er ikke så vanskelig, la han stå for snakkingen de første gangene så merker du hva han forventer og liker og så bare fyller du inn der det er behov med litt lyd!!! Etterhvert blir det lettere!!

lykke til og slipp deg løs:)

Skrevet

Typen min reiser mye og har derfor lyst til å gi meg en dildo av sin egen kølle for å holde meg unna fristelser når ikke han er hjemme.

Han sier han har veldig lyst til å tilfredsstille meg selv når han ikke er der, å at vi skal kunne ta det på telefon.

Jeg har virkelig ikke peiling på verken hva jeg skal si eller hvordan jeg skal forholde meg til at det når jeg aldri har vært noe serlig glad i, eller flink til telefonsex!!

Så det jeg lurer på er om jeg bare skal si neitakk til dildoen så ikke det blir noe telefonsex, eller lære meg det :P

Du sier mye om hva typen din har lyst til -- men hva har du lyst til da??

Gjest Thefainter
Skrevet

...en dildo av sin egen kølle for å holde meg unna fristelser når ikke han er hjemme.

Tar du ikke dette her som en fornærmelse? :klø: Det hadde jeg gjort. Syns dette var en pen måte å si at han ikke stoler på deg og ser på deg som løs.

Og som MonThe sier: Hva vil DU?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...