Gå til innhold

sennep

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må jeg sette sennepen min i kjøla, eller kan den fint stå på hylla? Det står ikke noe informasjon på etiketten om hvaordan den lagres etter åpning. Typen er idun vanlig pølsesennep.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har min i kjøla, den i pulverform har jeg stående ute.

Skrevet

Jeg har aldri hatt hverken sennep eller ketsjup i kjøleskapet. Liker det ikke kaldt..

Gjest Eventyr3
Skrevet

Følger bare butikken og har dem på en hylle jeg og.

Skrevet

Følger bare butikken og har dem på en hylle jeg og.

Superteit ide.

Du bør ha den i kjøl når du har åpnet den.

Skrevet

Har mitt i kjølen etter åpnet, ja.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Superteit ide.

Du bør ha den i kjøl når du har åpnet den.

Bryn kiosk er uenig.

LB_p_lse_bryn_kiosk_140616k.jpg

Skrevet

Har den i kjøleskapet, gudene vet hvorfor. Kjenner jo helt ærlig ikke forskjell mellom kald og varm sennep, varmes jo opp på maten uansett.. men innbiller meg at den holder lengst i kjøleskap. Dessuten er hyllene stappet nok som det er. :D

Skrevet

Bryn kiosk er uenig.

LB_p_lse_bryn_kiosk_140616k.jpg

Vil anta at Bryn kiosk bruker opp en flaske eller tre i løpet av en dag. Det gjør man ikke hjemme. Så da blir ikke sammenligningen helt god.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Vil anta at Bryn kiosk bruker opp en flaske eller tre i løpet av en dag. Det gjør man ikke hjemme. Så da blir ikke sammenligningen helt god.

Tull. 7-11 nedi gata her bytter ikke så ofte engang. Kjøper ofte der og kan lett se når de bytter ut flaskene.

Skrevet

Tull. 7-11 nedi gata her bytter ikke så ofte engang. Kjøper ofte der og kan lett se når de bytter ut flaskene.

Jeg antar de etterfyller dem ofte og sjelden bytter selve flaska.

Gjest Eventyr3
Skrevet

Jeg antar de etterfyller dem ofte og sjelden bytter selve flaska.

Niks.

Skrevet (endret)

Må jeg sette sennepen min i kjøla, eller kan den fint stå på hylla? Det står ikke noe informasjon på etiketten om hvaordan den lagres etter åpning. Typen er idun vanlig pølsesennep.

Ifølge Stabburets egne hjemmesider så oppbevares både ketchup og sennep best i kjøleskap etter åpning.

Endret av NullHull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...