Kada Skrevet 15. oktober 2010 #1 Skrevet 15. oktober 2010 Hei. Vi får besøk i helga, av en gutt som har brennkopper. Jeg skal opereres om en uke, og er livredd for å bli smittet. Bør vi utsette besøket??
Betty2 Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Brannkopper smitter ganske lett, så kansje det er greit å vente med besøket, med mindre de er grodd når de skal komme. http://www.lommelegen.no/322476/brennkopper
Kada Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2010 Tror ikke de er grodd, da gutten må ha "sårskift" og plaster på sårene.. Fikk også beskjed om å bruke eget håndkle og kaste alt av sengetøy etc på vask etter at han har vært her. Har mest lyst til å utsette besøket jeg ja, vi har to små unger selv også, som lett kan bli smittet, via kos og klem, leker osv. Skeptisk..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 Utsett besøket du. Brennkopper er veldig smittsomt og det er ingen vits i å risikere å bli smittet.
SmallTalk Skrevet 15. oktober 2010 #5 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hadde ikke villet ha besøk av en person med brennkopper, og jeg skal ikke opereres om en uke. Jeg hadde uten tvil utsatt besøket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå