Gå til innhold

når gjør dere det?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heihei! har datterns kanin ute nå men har tenkt å ta den inn til vintern, når er det folk tar inn kaninene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å...var det kaniner vi snakker om.... :ler2:

Ifølge dyrlegen skal en kanin ha 10-12 grader hvis jeg ikke husker feil, så det er nok i kaldeste laget og litt ekstra for den ute nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er jeg litt dum nå eller skjønner jeg rett og slett ikke spøken deres? tror nok kaninen får vinterpels som alle andre utedyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le jeg oxo, nå...! :hoho:

men kan svare på spørsmålet dit: Kaniner kan være ute hele året, men bør ha et isolert hus i buret som den kan trekke inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
er jeg litt dum nå eller skjønner jeg rett og slett ikke spøken deres? tror nok kaninen får vinterpels som alle andre utedyr!

Jeg ble også lurt :ler: Men les overskriften din en gang til, så skjønner du det vel? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å lure når jeg så overskriften, jeg og :wink: Men så har jeg jo tenkt veldig mye koffert i det siste, da..

Men, men. Kaninen kan klare seg ute hele vinteren, dersom den har et isolert bur med varmelampe. Hvis ikke, burde du ta den inn nå. Det begynner å bli veldig kaldt om nettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...