Gjest Anna, 16 år Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 Hei! Jeg har nylig skaffet meg en p-ring, som jeg syntes var meget praktisk og bruke. men etter en stund merket jeg at den gled ut, ganske ofte! så jeg måtte stadigvekk stikke den halvveis inn igjen. Begynte da å bli ganske lei av dette og lurte på om det var noe som var i vegen for den, så merket jeg at det var en klump ovenfor, som på en måte hindret ringen i å holde seg på plass. klumpen er ganske hard, ikke noe vond, ca 1 cm bred(?) har ikke lagt merke til den før, var mersom et "flak". Jeg er da redd for at den vokser, og lurer på om det kan være kreft? eller er det normalt? Håper på svar så fort som mulig, takker stort i forvegen!
Gjest Airi Chikako Skrevet 15. oktober 2010 #2 Skrevet 15. oktober 2010 Kan det være livmorhalsen? Får du hendene rundt den, og buer den utover? Jeg legger p-ringen rundt livmorhalsen for å holde den på plass.
Gjest Airi Chikako Skrevet 15. oktober 2010 #4 Skrevet 15. oktober 2010 HENDENE??? Var kanskje å ta i litt ja. Fingrene da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå