Gå til innhold

I dear you guys


Gjest flirty

Anbefalte innlegg

I dag har jeg virkelig tatt meg ut,tenkte at jeg for en gang skyld skulle være litt tøff i trynet og komme meg ut av mitt sjenerte skjell.

SÅ..da jeg gikk i byen i dag så tenkte jeg at jeg sku prøve å gi et komplement til menn jeg synes var tiltrekkende/søte/sexy osv.

Så joda..hehe..første mannen jeg sa noe til var en lekker herremann i skinnjakke(hot!)

Jeg gikk mot ham,han mot meg-på en grusvei i parken.

I det han var ca 2 meter i fra meg så sa jeg:stilig du ser ut da!Med et smil.

Han ble heeelt forfjamset og mumlet frem et takk og så gikk han videre.Men han snudde seg flere ganger etter meg.(jeg snudde meg også)hehe..det var så morsomt!

Så var jeg på butikken.Sto å rota ved frysedisken.Der var det en mann på andre siden-søt-,han kikket opp, blikkene våres møttes og jeg smilte stor til ham.Han også ble litt forfjamset men smilte stort tilbake.

Så den siste mannen jeg gjorde noe til,han gikk i mot meg da jeg var på vei hjem.Jeg gikk litt sexy bortover,med litt ekstra "gange" og hadde DET sex blikket på fyren..

Han ble også rar..men smilte lurt..hehe

It was a fun day!

Kom igjen folkens-har dere gjort det på gøy?

Hvem liker ikke å få et blikk,et hei-du var søt,et smil?

Kjekt å gjøre andre mennesker glade synes jeg.

Jeg har også mange ganger gitt komplementer til jenter for eks hvis de har fine klær eller lignende.Null problem:)

Jenter blir veldig glade for å høre det de også-av andre (ukjente) jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ikke ofte, men jeg har blitt "utsatt" for lignede ting noen ganger. Man kan bli litt satt ut, ja, særlig hvis man ikke er så "frampå" i utgangspunktet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel vært "dare" i overskriften :)

Ellers må jeg si - keep up the good work!

Tenk så mye mer stimulerende og generøst samfunnet ville blitt dersom flere var som deg! Tror jammen jeg skal gjøre et forsøk selv i dag - takk for inspirasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mai-Liss

I dag har jeg virkelig tatt meg ut,tenkte at jeg for en gang skyld skulle være litt tøff i trynet og komme meg ut av mitt sjenerte skjell.

SÅ..da jeg gikk i byen i dag så tenkte jeg at jeg sku prøve å gi et komplement til menn jeg synes var tiltrekkende/søte/sexy osv.

Så joda..hehe..første mannen jeg sa noe til var en lekker herremann i skinnjakke(hot!)

Jeg gikk mot ham,han mot meg-på en grusvei i parken.

I det han var ca 2 meter i fra meg så sa jeg:stilig du ser ut da!Med et smil.

Han ble heeelt forfjamset og mumlet frem et takk og så gikk han videre.Men han snudde seg flere ganger etter meg.(jeg snudde meg også)hehe..det var så morsomt!

Så var jeg på butikken.Sto å rota ved frysedisken.Der var det en mann på andre siden-søt-,han kikket opp, blikkene våres møttes og jeg smilte stor til ham.Han også ble litt forfjamset men smilte stort tilbake.

Så den siste mannen jeg gjorde noe til,han gikk i mot meg da jeg var på vei hjem.Jeg gikk litt sexy bortover,med litt ekstra "gange" og hadde DET sex blikket på fyren..

Han ble også rar..men smilte lurt..hehe

It was a fun day!

Kom igjen folkens-har dere gjort det på gøy?

Hvem liker ikke å få et blikk,et hei-du var søt,et smil?

Kjekt å gjøre andre mennesker glade synes jeg.

Jeg har også mange ganger gitt komplementer til jenter for eks hvis de har fine klær eller lignende.Null problem:)

Jenter blir veldig glade for å høre det de også-av andre (ukjente) jenter:)

Da jeg var på Kreta i fjor var jeg med på båttur med to lokale bartendere fra hotellet (jeg hadde kun kjent dem én uke). Disse var to HOTTE karer, typisk strandløver. Da vi var litt utpå sjøen bestemte jeg meg bare helt pluselig uten å ha tenkt noe særlig på det og sa noe som: "I would love to fuck you both right now". Og det tok ikke mange sekundene før vi alle tre var kliss nakne og hadde oss på gulvet i båten :gjeiper:

Jeg har på følelsen at disse gutta hadde gjort dette før, for før jeg visste ordet av det hadde jeg en pikk i hvert hull og det hele gikk som smurt, bokstavelig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel vært "dare" i overskriften :)

Ellers må jeg si - keep up the good work!

Tenk så mye mer stimulerende og generøst samfunnet ville blitt dersom flere var som deg! Tror jammen jeg skal gjøre et forsøk selv i dag - takk for inspirasjonen :)

Ja mente jo dare;) skrev litt fort i svingen der:)

Takk for det!Det ER hyggelig å gi komplementer,man blir glad inni seg sjøl også når man ser andre smile og bli glade:)

Så er det noen som har vært ute å spredd rundt seg med fine kommentarer i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på Kreta i fjor var jeg med på båttur med to lokale bartendere fra hotellet (jeg hadde kun kjent dem én uke). Disse var to HOTTE karer, typisk strandløver. Da vi var litt utpå sjøen bestemte jeg meg bare helt pluselig uten å ha tenkt noe særlig på det og sa noe som: "I would love to fuck you both right now". Og det tok ikke mange sekundene før vi alle tre var kliss nakne og hadde oss på gulvet i båten :gjeiper:

Jeg har på følelsen at disse gutta hadde gjort dette før, for før jeg visste ordet av det hadde jeg en pikk i hvert hull og det hele gikk som smurt, bokstavelig talt!

Så norske jenter har faktisk villere sex med sydlandske strandløver enn med norske menn. Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg virkelig tatt meg ut,tenkte at jeg for en gang skyld skulle være litt tøff i trynet og komme meg ut av mitt sjenerte skjell.

osv..

Et spørsmål: Hvis en av disse mennene hadde tatt det som en oppfordring til å noe mer og feks begynt å snakke og be deg ut på date, hadde du sagt ja til det, eller var det hele bare moro og "være hyggelig"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har fått såpass mange og kraftige negative reaksjoner på å gi flotte kvinner kompliment at det har jeg sluttet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Gjest

Ja, ja....

Min erfaring er at svært mange kvinner ofte tolker et kompliment som et forsøk på å bli dratt inn i sengehalmen, og reagerer med avvisning eller surhet. Da er det ikke så hyggellig å forsøke å si noe pent til noen, særlig hvis det i utgangspunktet ikke er seksuelt motivert.

Jeg synes det er trist at så mange jenter tror at man bare vil i buksa på dem hvis man sier noe hyggelig om utseendet. Tenk litt over det jenter - om noen forteller at du er vakker eller sexy, behøver det ikke å bety at man har skumle planer. Si heller takk og gi et lite smil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at så mange jenter tror at man bare vil i buksa på dem hvis man sier noe hyggelig om utseendet.

Tenk etter menn...det er en grunn til at dere har dette ryktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk etter menn...det er en grunn til at dere har dette ryktet.

Hehe, enig. Menn begynner ofte med å fortelle deg at han ikke forsøker å sjekke deg opp, men bare vil komme med ett kompliment, du sier takk og smiler høflig, og du har han etter deg resten av kvelden der han iherdig forsøker å få deg med hjem... Det er en grunn for at dere har fått det ryktet ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I dag har jeg virkelig tatt meg ut,tenkte at jeg for en gang skyld skulle være litt tøff i trynet og komme meg ut av mitt sjenerte skjell.

SÅ..da jeg gikk i byen i dag så tenkte jeg at jeg sku prøve å gi et komplement til menn jeg synes var tiltrekkende/søte/sexy osv.

Så joda..hehe..første mannen jeg sa noe til var en lekker herremann i skinnjakke(hot!)

Jeg gikk mot ham,han mot meg-på en grusvei i parken.

I det han var ca 2 meter i fra meg så sa jeg:stilig du ser ut da!Med et smil.

Han ble heeelt forfjamset og mumlet frem et takk og så gikk han videre.Men han snudde seg flere ganger etter meg.(jeg snudde meg også)hehe..det var så morsomt!

Så var jeg på butikken.Sto å rota ved frysedisken.Der var det en mann på andre siden-søt-,han kikket opp, blikkene våres møttes og jeg smilte stor til ham.Han også ble litt forfjamset men smilte stort tilbake.

Så den siste mannen jeg gjorde noe til,han gikk i mot meg da jeg var på vei hjem.Jeg gikk litt sexy bortover,med litt ekstra "gange" og hadde DET sex blikket på fyren..

Han ble også rar..men smilte lurt..hehe

It was a fun day!

Kom igjen folkens-har dere gjort det på gøy?

Hvem liker ikke å få et blikk,et hei-du var søt,et smil?

Kjekt å gjøre andre mennesker glade synes jeg.

Jeg har også mange ganger gitt komplementer til jenter for eks hvis de har fine klær eller lignende.Null problem:)

Jenter blir veldig glade for å høre det de også-av andre (ukjente) jenter:)

Sinnssykt bra gjort av deg å tørre!

Jeg har alltid slitt med selvtilliten, men det hjelper mye når det er såpass mange gutter som går bort til meg og sier jeg er pen. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke ta det inn, men sånn er nå det.

Jeg prøvde det samme som du skriver om her engang. Faktisk har jeg gjort det to ganger! Bare kastet vekk skallet jeg har gjemt meg bak og stått ordentlig frem! Det er sykt moro, egentlig! Jeg vil være den sikre personen til vanlig, men det er lettere sagt enn gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, enig. Menn begynner ofte med å fortelle deg at han ikke forsøker å sjekke deg opp, men bare vil komme med ett kompliment, du sier takk og smiler høflig, og du har han etter deg resten av kvelden der han iherdig forsøker å få deg med hjem... Det er en grunn for at dere har fått det ryktet ja :gjeiper:

Tusen takk for generaliseringen. Det er da for pokker ikke min skyld at så mange menn ikke kan ta et nei for et nei. Det har jeg selv alltid gjort. Det er faktisk ikke alle menn som er svin, og jeg synes det er trist å bli satt i bås med de idiotene som maser seg til sex for derefter å skryte av hvor attraktive de er, og hvor manhe jenter de har hatt. Kjempeimponerende.

Så jeg er nå ordentlig tilfredsstilt ved å ha fått bekreftet at jeg aldri vil kunne få noen hyggelig reaksjon tilbake ved å gi et kompliment til en pen jente jeg ikke kjenner. Jeg skal slutte med det.

Jeg er oppriktig lykkelig over å ha fått vite at uansett hva jeg finner på, så har jeg uedle motiver, i likhet med ALLE andre menn.

Slutt med den satans generaliseringen. Det er forskjell på menns motiver og preferanser, akkurat slik det er med kvinners. Eller var det nå slik at absolutt ALLE kvinner elsker (eller var det hater?) å svelge sæd????

Takk for at dere har opplyst meg om at jeg aldri kommer til å bli noe annet enn et ekkelt svin, uansett hvilke motiver jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for generaliseringen. Det er da for pokker ikke min skyld at så mange menn ikke kan ta et nei for et nei. Det har jeg selv alltid gjort. Det er faktisk ikke alle menn som er svin, og jeg synes det er trist å bli satt i bås med de idiotene som maser seg til sex for derefter å skryte av hvor attraktive de er, og hvor manhe jenter de har hatt. Kjempeimponerende.

Så jeg er nå ordentlig tilfredsstilt ved å ha fått bekreftet at jeg aldri vil kunne få noen hyggelig reaksjon tilbake ved å gi et kompliment til en pen jente jeg ikke kjenner. Jeg skal slutte med det.

Jeg er oppriktig lykkelig over å ha fått vite at uansett hva jeg finner på, så har jeg uedle motiver, i likhet med ALLE andre menn.

Slutt med den satans generaliseringen. Det er forskjell på menns motiver og preferanser, akkurat slik det er med kvinners. Eller var det nå slik at absolutt ALLE kvinner elsker (eller var det hater?) å svelge sæd????

Takk for at dere har opplyst meg om at jeg aldri kommer til å bli noe annet enn et ekkelt svin, uansett hvilke motiver jeg har.

Det er da forskjell på folk, man kan ikke ta alle under en kam. Det er så klart mange som gir komplimenter til jenter uten at det forventes noe, motsatt også. Hvis man ikke kan gi ett kompliment til det motsatte kjønn så ville verden vært et kaldt og trist sted å være... Det er jo bare hyggelig! Man må bli kjent på en måte og en måte å vise at man er interessert er jo ved å gi komplimenter. Har ikke sagt noe om svin, men hvorfor si at man ikke vil noe mer når det er akkurat det de vil? Da kan man like gjerne droppe setningen: "Jeg prøver ikke å sjekke deg opp, men jeg må bare si..."

Endret av Nebel86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er da forskjell på folk, man kan ikke ta alle under en kam. Det er så klart mange som gir komplimenter til jenter uten at det forventes noe, motsatt også. Hvis man ikke kan gi ett kompliment til det motsatte kjønn så ville verden vært et kaldt og trist sted å være... Det er jo bare hyggelig! Man må bli kjent på en måte og en måte å vise at man er interessert er jo ved å gi komplimenter. Har ikke sagt noe om svin, men hvorfor si at man ikke vil noe mer når det er akkurat det de vil? Da kan man like gjerne droppe setningen: "Jeg prøver ikke å sjekke deg opp, men jeg må bare si..."

Men da får man jo bare konkludere med at hvis du synes det er hyggelig å få komplimenter fra ukjente, så er det en dårlig strategi å lange ut med en generell bredside mot menn, slik du gjorde i ditt forrige innlegg. At man møtes med avvisende skepsis, borger ikke for at man får lyst til å fortsette å gi komplimenter. Så smil og si takk - så viser det seg kanskje at komplimentet var nettopp bare det.

Men dersom det viser seg at giveren allikevel har skumle motiver, og forvandles til en svett, illeluktende klegg, får man heller ta den bryske avvisningen da......eller....?

Det er alltid litt trist å føle seg mistenkeliggjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da får man jo bare konkludere med at hvis du synes det er hyggelig å få komplimenter fra ukjente, så er det en dårlig strategi å lange ut med en generell bredside mot menn, slik du gjorde i ditt forrige innlegg. At man møtes med avvisende skepsis, borger ikke for at man får lyst til å fortsette å gi komplimenter. Så smil og si takk - så viser det seg kanskje at komplimentet var nettopp bare det.

Men dersom det viser seg at giveren allikevel har skumle motiver, og forvandles til en svett, illeluktende klegg, får man heller ta den bryske avvisningen da......eller....?

Det er alltid litt trist å føle seg mistenkeliggjort....

Jeg smiler bestandig og sier takk, går ikke med nesa i sky heller. Sier bare det jeg har erfart, og det er faktisk en grunn for at mange jenter tenker sitt når en drita full mann kommer bort og skal fortelle henne om hvor vakker hun er kl. 2:55 på en lørdagskveld. Selv om akkurat du ikke tenker slik så er det nok av andre menn som gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg smiler bestandig og sier takk, går ikke med nesa i sky heller. Sier bare det jeg har erfart, og det er faktisk en grunn for at mange jenter tenker sitt når en drita full mann kommer bort og skal fortelle henne om hvor vakker hun er kl. 2:55 på en lørdagskveld. Selv om akkurat du ikke tenker slik så er det nok av andre menn som gjør det...

Da er vi jo i grunnen nokså enige.

Og forøvrig er det sjelden jeg gir uforpliktende komplimenter på akkurat det tidspunktet du nevner. Og i den situasjonen skulle jeg nok definitivt ikke begynne med "jeg skal ikke sjekke deg opp, men..."

Men for å konkludere: Når TS begynner med å utfordre gutta til å gi uforpliktende komplimenter oftere, syntes jeg det vat greit å fortelle hvorfor jeg synes dette ofte er lite lystbetont. Ellers elsker jeg faktisk å gi komplimenter til jenter, og synes det er like hyggelig å få et søtt smil, som å bli brutalt revet med hjem i sengen og misbrukt til den lyse morgen.

Så hvis vi treffes, og jeg sier noe hyggelig, så kan du jo velge selv om du bare vil ta imot en liten selvtillitsbooster, eller finne ut om jeg har skumle motiver. Om du så er den vakreste kvinne jeg har sett, kommer jeg uansett ikke til å gidde å mase på deg hvis jeg skjønner at du ikke er interessert. Det er lite som er så avtennende som å ligge med noen som har gått med på det bare for å slippe mer av det jævla maset.

Og de gutta du referer til, skal jeg gjerne gi en kombinasjon av juling og omskolering. De ødelegger for meg, og plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...