Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 i det siste har det luktet dritt nedentil. Det lukter utedass nesten, SIKKELIG EKKELT! men jeg har ikke hatt sex på veldig lenge, så det er ikke kjønnsykdom. Noen som vet hva det kan være? jeg har også hatt uregelmessig mensen, eller har hatt mensen vanlig, men nesten hver dag blør jeg litt og det er nesten svart blod(tror ihvertttfall det er blod) noen som vet hva dette kan være?
MonThe Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Har ingen råd til hva dete kan være, men kanskje du skulle tatt kontakt med en lege?? En "utedass-stank" kombinert med nesten svart blod høres ikke helt bra ut.. Håper du finner ut av det
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 Bakteriell vaginose? Det oser fiskefabrikk og man kan få mørk/grå utflod. Ta deg en tur til legen. Det er ikke farlig (om det er det), men du må få utskrevet antibiotika for å bli kvitt det.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #5 Skrevet 14. oktober 2010 Hmm, høres ut som en betennelse av noe slag. Ikke til å spøke med med andre ord. Blodet kan kanskje komme langt innenifra i livmoren eller slikt hvis det er svart når det kommer ut.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #6 Skrevet 16. oktober 2010 Hvor lenge siden er det du har hatt sex da..? Kan du være gravid?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #7 Skrevet 16. oktober 2010 Er nok bakteriell vaginose Ikke farlig, men kom deg til legen og få deg en kur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå