Gjest jepp Skrevet 14. oktober 2010 #1 Skrevet 14. oktober 2010 as mentioned: finnes det prevensjon uten bivirkninger? Jeg ønsker ikke bli gravid akkurat nå, men mister all lyst og får veldig varierende humør når jeg bruker prevensjonsmiddel. Har prøvd forskjellige p-piller med forskjellige bivirkninger, noen tar lysten fra en, andre gir konstant hodepine eller depresjoner. Prøvde også hormonispiral - 2 ganger med flere år imellom- men blødde konstant i 6-8 mnd så valgte til slutt å ta den ut. Måte på hvor lenge en skal gå slik..... P-stav er uaktuelt, og det samme er sprøyte. Også helt uaktuelt å sterilisere seg, for jeg føler på en måte ikke at jeg er ferdig med barn (vil bare ikke ha flere første 1-2 år). Anyone? tips? lurte litt på p-ring - men siden bivirkningene der er vektøkning og mangel på lyst så ser jeg litt mørkt på den også....
Gjest Avocado Skrevet 14. oktober 2010 #2 Skrevet 14. oktober 2010 Det finnes jo slike bokser som vekker deg hver morgen for temperaturmåling og etter en tid gir beskjed om når du kan ha ubeskyttet sex og ikke. Mener å huske den skal være 98% sikker om du synes det er bra nok. Det lønner seg å ha ganske regelmessige menstruasjoner, ellers blir det få grønne dager. Kondom finnes for gule og røde dager Tror ikke dette anbefales dersom det er helt krise å bli gravid. Det er nok ment for stabile par som helst ikke vil ha barn, men dersom det skulle skje likevel er det velkomment
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå