Gå til innhold

nettsider


Gjest Ms

Anbefalte innlegg

Hei. Vi er et par som liker å møte andre for litt ekstra krydder, er medlem på en internasjonal side men lurer på om det er noen side bare i norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Taxmannen

hemmelig.com

sol.no

www.cupido.no er vel norge,danmark,sverige. men mest norsker.

jeg traff min elsker på sol x)

Endret av Taxmannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ekstra krydder betyr en dame ekstra så er det vanskelig. Det der vet jeg. Det er mye lureri der ute og menn som utgir seg for kvinner. Folk som bare vil prate, men ikke møtes. Er ønske en ekstra mann så er det mye lettere.

Anbefaler cupido og at dere bruker tid til å bli kjent, telefon og web for å se at de er det de utgir seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Cupido jeg også. Jeg og kjære har god erfaring derfra. En del single, desperate menn der, men det er bare å skrive i profilen dere oppretter hva derer søker og absolutt ikke søker.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har møtt noen par, men det er bare to par som vi møter jevnlig ;)

Å fortell mer :)

Er du eller dere bi? Treffes dere ofte?

Jeg skulle ønske min mann var med på noe lignende, men det tviler jeg på at han er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Å fortell mer :)

Er du eller dere bi? Treffes dere ofte?

Jeg skulle ønske min mann var med på noe lignende, men det tviler jeg på at han er :(

Så hvorfor valgte du han som din mann da ? (hvis det gjør deg trist.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fortell mer :)

Er du eller dere bi? Treffes dere ofte?

Jeg skulle ønske min mann var med på noe lignende, men det tviler jeg på at han er :(

Tja, hva skal man si?

Ingen av oss er vel bi, men jeg kaller meg vel situasjons-bi ;)

Kunne aldri ha vært i et forhold med en kvinne, men jeg utforsker med jenter når jeg og kjære møter andre par ;)

Er litt ulikt hvor ofte vi treffer hverandre. I perioder er det ofte, mens andre perioder går man litt lei og trenger tid bare sammen med sin kjære. Og da kan det gå uker mellom hver gang.

Hvorfor ikke ta opp med din kjære hva du tenker på og ønsker? Si at det er noe du kunne tenke deg å prøve. Det værste svaret du kan få er jo nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Vi har møtt noen par, men det er bare to par som vi møter jevnlig ;)

Herlig :) kos dere, kansje vi har "sett" hverandre inne på CC ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

Jeg har også profil på Cupido sammen med mannen. Men nå har de fått rare restriksjoner der slik at betalende medlemmer ikke kan lese andre profiler lenger. Nå fikk vi vite om jabberlive.org som er opprettet av eks cupido folk vist nok. Ikke så mange medlemmer ennå men koselig folk på chatten.

Endret av KristaK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...