Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.

arven1

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 40 uker!

Nå er det bare 2 små dager til termin. Skjønner godt det er ubehagelig å ha vondter som du har. :klemmer: Får håpe ting starter snart for din del. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fødsel her inne ennå, må nok skuffe dere! :sjenert: Våknet med menstruasjonssmerter i dag også, men det gikk over denne gangen også.... Hadde noe tynt,tynt slim på på toalettpapiret på morgenen i dag også, men ellers ingenting skjedd her.

Skal til JM i ettermiddag for kontroll, men er ikke så spent på det denne gangen. Masse liv i frøkna og jeg har lite plager bortsett fra vann så det blir vel helt rutinemessig i dag.

Beklager at jeg ikke er noe flink til å skrive i dagbøkene deres om dagen,men nå er konsentrasjonen min helt på bånn og jeg har lite i hodet bortsett fra fødsel :murvegg:

I går vasket jeg ned hele leiligheten, inkl ryddet og vasket klesskapet mitt. Holdt på fra kl 10- 20 sett bort fra et par matpauser. Trodde det skulle sette i gang noe jeg, men det eneste som skjedde var at korsryggen slo seg vrang. :fnise:

Oj,oj for et høyt spenningsnivå jeg har i kroppen nå.... Vente,vente,vente :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du var som ryddet og vasket :) Synd det ikke resulterte i fødsel..

Skjønner godt at du kun har fødsel i hodet, for sånn er det blitt med meg også. Og du er jo SÅ nære! Tror jeg hadde blitt sprø dersom jeg var deg. Syntes virkelig du skal lure kjæresten til litt :sengekos: altså. For det har jeg virkelig trua på at han hjelpe. Ja takk til prostaglin og oxitozyn :jepp:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Skjønner godt man blir lei i lengden. Nå er vi begge 2 dager fra termindagen. Jeg vil nesten påpeke at jeg orker faktisk ikke å ha :sengekos: rett og slett fordi jeg har så mye vondt. Jeg skjønner godt at du ikke har konsentrasjon til å skrive i bøkene, bare fokuser på deg og snuppa selv nå fremover. Det skjer noe snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent nå.... Litt kvalm,nedpress og mer slim nå i kveld... Alt bra hos JM i dag også. Foreløpig ingen rier, men spent på hva natten kan bringe. Kanskje..... Litt opptimist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten statusoppdatering:

Mer slim i natt og våknet kl 03.30 av en skikkelig sammentrekning :takke: Siden det har det kommet små uregelmessige rier. Velger å kalle det for rier jeg,for gosh,det er vondt. :redd:

Begynner å få en liten pekepinn på hvordan det kan komme til å bli med tanke på at de skal øke i styrke og lengde!!!!! :bond:

Ingen tegn til vann ennå,men det kan snu fort.....

Tarmen har også begynt å gjøre sitt den siste timen :roll:

Har ikke vekt sambo ennå, han kan få sove litt til. Ikke godt å vite når det blir soving neste gang nå ;)

Har heller ikke ringt føden foreløpig for det er så uregelmessig ennå. Ikke godt å si hvor lang tid dette vil ta, kanskje timer, kanskje dager....

Men,vet dere hva...... Jeg tror jeg er i ferd med en begynnende fødsel :tommelopp:

:skya::tommel::unsure::lete::babyjente:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her med :hakeslepp:!! Du må ha mye lykke til! Håper virkelig du er i aktiv fødsel :jepp::klemmer:

Oj,så tidlig du er oppe HenLu :kaffekopp: Tusen takk for klemmer! Det trenger jeg!

Sitter her m rieteller.no og tar tiden :popcorn: De kommer regelmessig, men selve riene er uregelmessig i tid og smerte. Har ringt føden,og de ønsket meg velkommen og jeg kan komme når jeg vil! :gjeiper: Her er det fødsel på gang :grine: Har snakket med sambo og han er noe nervøs, men sendte han i seng igjen. Viktig at han er utvhilt slik at han kan støtte og hjelpe meg det neste døgnet. :rodmer: Nå skal jeg prøve å spise litt mens jeg ennå orker og ta meg en dusj! Nå er det bare og vente.

Jeg skal snart bli mamma :rodmer:

Kryss fingrene for meg de neste timene :jepp:

Endelig! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så spennende! Masse lykke til, skal tenke på deg. Snart er det over og du skal oppleve ditt livs største øyeblikk når du får babyen din på brystet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åhh, så spennende Arven1 :rodmer:

Lykke, lykke, lykke til!! Tenk, nå har dere snart lille prinsessa deres hos dere :hjerte:

...helt rørt her, av å tenke på hva dere går igjennom akkurat nå! :grine:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...