Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er rart det der, med folk som har blitt kjendiser uten at noen egentlig vet hvorfor. En av de siste er jo Anna Anka. Det jeg vet om henne, uten at jeg har undersøkt noe som helst, er at hun var gift med Paul Anka, en fyr som drev og lagde musikk for mange år siden. Pluss at hun har dilla på å holde seg i form. Dette er altså det jeg vet, men er det noe jeg har gått glipp av?

Første gangen jeg så henne, tenkte jeg "ja, hun var jo en ganske pen dame i sin beste alder. Hun er vel rundt 55 eller noe. Hun ser vel ganske sunn ut til å være i den alderen."

Nå fikk jeg akkurat vite at dama er 39 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eventyr3
Skrevet (endret)

Første gangen jeg så henne, tenkte jeg "ja, hun var jo en ganske pen dame i sin beste alder. Hun er vel rundt 55 eller noe. Hun ser vel ganske sunn ut til å være i den alderen."

Nå fikk jeg akkurat vite at dama er 39 år.

Å fy faen, jeg tenkte det samme da jeg så henne, helt til jeg sjekket wikipedia og fikk sjokk.

ellers vet jeg ca det samme som deg og at hu ga en frokost-BJ til sin mann hver morgen om han ønsket det.

Tror hu var en sånn svensk hollywoodfrue eller noe sånt på tv3.

Edit: oh jeg glemte helt å svare på spørsmålet ditt.

Nei, jeg kan ikke si jeg synes noe særlig om henne på noen måter, egentlig.

Falsk,arrogant,naiv, etc etc.

Endret av Eventyr3
Gjest Raindrops
Skrevet

Synes hun virker bare frekk og ekkel jeg. Fremstår ikke som et hyggelig menneske på noen måte, men det er kanskje ikke det hun går for heller.

Skrevet

hu ga en frokost-BJ til sin mann hver morgen om han ønsket det.

'nuff said! :skratte: Da skjønner jeg hvorfor hun er populær!

Gjest stillness
Skrevet

Var masse skriverier om henne en stund i avisene fordi hun kom med uttalser om likestilling og at det var kvinnens plikt å tilfredstille mannen seksuelt osv.Det var første gang jeg hørte om henne,men tabloidene må jo alltid skrive om sånne utsagn.

Syns hun er litt kjedelig jeg.Den dagen hun kommer med noe mer intelligent enn sånn 'kvinner må tilbake til kjøkkenbenken' uttalelser så kanskje jeg får litt mer respekt for henne.

Skrevet

Synes ikke noe særlig om henne. Synes hun er motbydelig rett og slett. Å det med at hun sugde Paul hver gang han ønsket det var vist bare løgn i følge Paul.

Skrevet

Har ikke så mye til overs til henne, men må si at hun er god underholdning.

Må innrømme at jeg fulgte med på svenske hollywoodfruer :sjenert:

Skrevet

Kort om Anna:

1. Etterlatt på polsk barnehjem, adpotert til Sverige, alkoholisert adoptivmor og voldelig far, flyttet hjemmefra om 16 åring, fikk rettskjennelse på at foreldrene hennes ikke kunne hente henne hjem. Div. ulike jobber.¨

2. Dro til USA som aupair, ville deretter bli skuespiller. fikk endel mindre roller. Satset etterhvert på fitness og ble en meget suksessfull personlig trener. Ble gift, fikk en datter.

3. Møtte Paul Anka, var sammen i 7 år før de ble gift, fikk en sønn.

4. Reiste rundt på turne sammen med Paul Anka, ble så husket tak i av svensk TV3 for serien Svenske Hollywoddfruer som ble et mediefenomen. Kom med den berømte suge-uttalelsen og div. utsagn om at kvinner er der for mannen. Ble separert fra Paul.

5. Ble med i en ny runde av Svenske Hollywoodfruer, full utlevering av Paul som udugelig ektemann.

6. Ny tv-serie Anna Anka søker assistent, fullstendig fiasko, han som vant sluttet etter 6 uker.

7. Jobber med ny serie nå, I form med Anna Anka hvor hun skal veilede folk med trening og kosthold.

8. Endte opp med mye mindre skilsmisseoppgjør enn forlangt fra Paul men de er nå endelig skilt.

Sånn =) det skulle vel være det meste i grove trekk.

Skrevet (endret)

dobbel post

Endret av Antoinette
Skrevet

Takk for sammendraget, Antoinette! Da vet jeg mer om damen, men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun er kjendis. :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hun virker bra "hollywoodisert". Noe som vil si at hun er arrogant, selvsentrert og bra frekk. Det er vel attituden og de hårreisende uttalelsene som gjør henne berømt :fnise:

Skrevet

Digger henne jeg :) Snakker rett fra levra. Greit - hun kunne kanskje vært litt mer diskrè, men heller rett frem enn å gå rundt grøten flere ganger :)

Skrevet

http://no.wikipedia.org/wiki/Anna_Anka

Er ikke hun svensk da? Født i Polen, men adoptert av en svensk familie så sikkert oppvokst der. Vet ikke hva hun selv mener, men hva gjør henne amerikansk egentlig? Det står at hun er en polsk-svensk-amerikansk skuespiller og fotomodell. Var en av hennes biologiske foreldre amerikansk?

Gjest Eventyr3
Skrevet

så hun er polakk hehehe hun ligner en hest.

LOL :skratte:

Skrevet

Anna Ankas biologiske foreldre er polske.

Skrevet

Jeg fikk helt sjokk da jeg fikk vite at hun kun er 38. Jeg trodde hun hvert fall var 10 år eldre. Jeg synes ikke hun er såå pen som hun selv skal ha det til.

Greit at hun snakker fra levra men det får da være grense på hvor ærlig man skal være.

Skrevet

Er hun bare 38, jeg trodde hun var rundt 50!

Skrevet

Hun har en flott veltrent kropp men ansiktet er forferdelig. Null underhudsfett gjør at hun ser gammel og dratt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...