Gå til innhold

Onanerer du i skjul for kjæresten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjør jeg...

Høres sikkert rart ut, men saken er den at jeg ikke får orgasme sammen med han (i så fall må vi holde på leeenge og det har kun skjedd 2 ganger i løpet av forholdet). Jeg onanerer mye på egenhånd og får da orgasme på et par minutt. Når jeg overnatter hos han vil jeg også gjerne ha orgasme. Føler det er frekt å gi meg selv en etter sexen vår for da gnir jeg liksom inn at han ikke klarte det (det er ikke hans feil at jeg ikke kommer med han, men gutter føler det etter min erfaring sånn uansett). Har et par ganger sagt at jeg fullfører på egenhånd, men da er jeg virkelig desperat:p

Vanligvis gjør jeg det i skjul. Tør ikke gjør det ved siden av han i sengen, men når han står opp og setter seg i sofaen like ved gjør jeg det. Lydløst...

Av og til gjør jeg det hvis han skal på do eller ta en røyk etterpå.

Skjems litt over dette må jeg si.

Vet ikke hvordan han hadde reagert om jeg fortalte det.

Burde vel tatt problemet ved roten og snakket om/øvd meg på å få orgasme sammen med han, men jeg nyter sexen uten. Mye enklere å fikse selve orgasmen på 1-2-3 på egenhånd etterpå eller senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke onanere deg selv mens dere elsker da?

Eller funker ikke det.

Jeg synes det er opphissende og se en jente kose med klitorisen samtidig som jeg knuller henne.

Skal vedde på at typen din vil like det og at han vil prøve og få orgasme så tett som mulig opp til din.

Forutsett at du får en orgasme der du "slipper deg løs", det ser imdlertid ut som du klarer og få orgasme nesten lydløst! Men regner med at du også kan "gi deg hen" om det trengs.

For og svare på spørsmålet ditt, ja jeg onanerer også i skjul for kjæresten. F.eks dagen etter en deilig elskov og jeg våkner med morrabrød og kjenner duften av mus fra pikken .... da hender det at jeg må onanere og tenke på elskoven kvelden/ natten før.

(Om dama da har stått opp før meg)

Skrevet

Høres sikkert rart ut, men saken er den at jeg ikke får orgasme sammen med han (i så fall må vi holde på leeenge og det har kun skjedd 2 ganger i løpet av forholdet). Jeg onanerer mye på egenhånd og får da orgasme på et par minutt. Når jeg overnatter hos han vil jeg også gjerne ha orgasme. Føler det er frekt å gi meg selv en etter sexen vår for da gnir jeg liksom inn at han ikke klarte det (det er ikke hans feil at jeg ikke kommer med han, men gutter føler det etter min erfaring sånn uansett). Har et par ganger sagt at jeg fullfører på egenhånd, men da er jeg virkelig desperat

Du må ikke akseptere at han får orgasme og ikke du. Du har like rett på nyelse som han, og et viktig element i kvinnekampen er aksept for kvinnens rett til seksuell nytelse. Kvinnen er ikke der kun for å betjene mannen. Det er mannens plikt å gi kvinnen orgasme så lenge han oppnår det samme selv. Du må aldri ta på deg skylden for manglende orgasme.

Skrevet

Kan du ikke onanere deg selv mens dere elsker da?

Eller funker ikke det.

Jeg synes det er opphissende og se en jente kose med klitorisen samtidig som jeg knuller henne.

Skal vedde på at typen din vil like det og at han vil prøve og få orgasme så tett som mulig opp til din.

Forutsett at du får en orgasme der du "slipper deg løs", det ser imdlertid ut som du klarer og få orgasme nesten lydløst! Men regner med at du også kan "gi deg hen" om det trengs.

Det funker ikke mens vi holder på, da greier jeg ikke konsentrere meg. Greier det muligens med trening, men det holder lenge å klare å fokusere på orgasme og tørre slippe seg løs i første omgang. Kan gjøre det etterpå sexen foran han, men føler meg bare til bry om jeg foreslår det. Tror ikke han misliker synet, men hadde han likt det kunne han oppfordret til det selv og. Ikke bare "godtatt" det når jeg sa det... Enklere å gjøre det alene da.

Kunne klart det sammen med han, men tror ikke han har helt "giddå" eller interessen for det. Han er vant til jenter som kommer lett (jeg er den første han ikke klarte det med..) og gidder ikke helt snu verden på hodet for å tilfredstille meg.

Skrevet

Du må ikke akseptere at han får orgasme og ikke du. Du har like rett på nyelse som han, og et viktig element i kvinnekampen er aksept for kvinnens rett til seksuell nytelse. Kvinnen er ikke der kun for å betjene mannen. Det er mannens plikt å gi kvinnen orgasme så lenge han oppnår det samme selv. Du må aldri ta på deg skylden for manglende orgasme.

Orgasmen sitter for det meste mellom ørene. At jeg ikke tør/greier få orgasme fordi jeg ikke tør slippe meg løs osv er ikke hans feil. Så klart kunne han hjulpet til, men jeg kan ikke legge skylden på han. Han gjør nok ting rett han, men det funker ikke helt på meg.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Han gjør nok ting rett han, men det funker ikke helt på meg.

Det er mange veier til målet, og hva som er rett vei er uinteressant så lenge man kommer fram. Kommer man derimot ikke fram så er man på feil vei.

Skrevet

Nope, det kan han gjerne vite om :) Orgasme gjennom klitoris og orgasme gjennom penetrering er to forskjellige ting, det kan han helt fint vite :)

Du kan jo starte med å ta opp at du sliter littmed å få orgasme, og om dere kan prøve at han onanerer deg mens dere er stille? Da får du konsentrert deg, og etterhvert går det sikkert bedre :) Det går jo ann å si at det er ikke han som ikke klarer å få deg til å få orgasme, men at du klarer ikke det sammen med andre?

Skrevet

Det funker ikke mens vi holder på, da greier jeg ikke konsentrere meg. Greier det muligens med trening, men det holder lenge å klare å fokusere på orgasme og tørre slippe seg løs i første omgang. Kan gjøre det etterpå sexen foran han, men føler meg bare til bry om jeg foreslår det. Tror ikke han misliker synet, men hadde han likt det kunne han oppfordret til det selv og. Ikke bare "godtatt" det når jeg sa det... Enklere å gjøre det alene da.

Kunne klart det sammen med han, men tror ikke han har helt "giddå" eller interessen for det. Han er vant til jenter som kommer lett (jeg er den første han ikke klarte det med..) og gidder ikke helt snu verden på hodet for å tilfredstille meg.

Det er bare å øve!

Jeg var der du er for noen år siden, med den forskjellen at jeg never ever fikk orgasme ved samleie. Pleide å onanere etter at det hadde gått for ham en del ganger.

Etter vært ble jeg tryggere på meg selv/oss, og prøvde å onanere mens han knullet meg. Det tok en stund før dette føltes godt, men etter hvert ble det mye deiligere å onanere akkompagnert av en p*** enn uten.

Og så, etter mange år faktisk, kjente jeg plutselig at jeg var i ferd med å komme i et samleie, uten at jeg hadde onanert noe. Det var helt utrolig at noe sånt kunne skje, egentlig. Jeg innbiller meg at jeg har øvd opp følsomheten i skjeden på en eller annen måte. Vendt meg til at knulling og orgasme hører sammen, selv om det ikke gjorde det for meg i utgangspunktet. Nå kommer jeg veldig lett når han knuller meg, nesten for lett…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...