Gå til innhold

Sharan som rister

Gjest annemor30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt bilen på verksted men de fant ikke feilen..

Den rister som et ospelauv..

Noen kloke som vet?

Var du på VW merkeverksted?

...de har muligens vært borti det før,og kan si mer om årsaken enn et "vanlig" verksted.

Avogtil (en sjelden gang) kan det være lurt å gå på merkeverksted fremfor vanlige verksteder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva rister og når rister det? Ved gasspådrag eller hele tiden? Under bremsing?

Det første som slår meg er ubalanse i dekkene, men siden du har vært på verksted regner jeg nesten med at de har sjekket det. Dersom det er under bremsing kan det være kast i bremseskivene, men det burde de vel strengt tatt også ha funnet. Hadde det kun vært ved gasspådrag kunne det kanskje vært et motorfeste, men også det burde de da funnet.

Høres veldig rart ut, egentlig. Hvilket verksted var du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Hva rister og når rister det? Ved gasspådrag eller hele tiden? Under bremsing?

Det første som slår meg er ubalanse i dekkene, men siden du har vært på verksted regner jeg nesten med at de har sjekket det. Dersom det er under bremsing kan det være kast i bremseskivene, men det burde de vel strengt tatt også ha funnet. Hadde det kun vært ved gasspådrag kunne det kanskje vært et motorfeste, men også det burde de da funnet.

Høres veldig rart ut, egentlig. Hvilket verksted var du til?

var på vw verksted... sjekket motorfestene men det var ikke det.. ikke var det dekkene heller.. Men JEG tror det er drivakselen jeg da... uten at jeg har peiling;-) Rister ved gasspådrag.. ikke brems.. virker som det er under forsetene på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Har du i tillegg noen klunkelyder ved fullt rattutslag? Hvis ikke så er det nok ikke drivakslingene.

Nei,men det durer veldig da... men ingen klunk nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...