Gjest angst Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg sliter forferdelig med dette. Psykologen er ikke til noen hjelp. Hva skal jeg gjøre? Jeg våkner opp av fæle mareritt hver natt til et våkent mareritt fylt av angst og depresjon. Orker absolutt ingenting......
Gjest angst Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg er ensom ,uten nettverk i tillegg. Måtte slutte med studiene i tillegg på grunn av angsten. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Er helt fastlåst av dette.
*Mocca* Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Vil anbefale deg å kontakte enten Hjelpetelefonen 116 123 eller www.sidetmedord.no Det kan du være anonym og få hjelp, i tillegg vil jeg anbefale å kontakte psykisk helse i kommunen. Der kan man få en psykiatrisk sykepleier å snakke med, som i tilleg kan hjelpe deg å få på plass endel ting, slik som behandler osv. Rett og slett hjelpe deg med det praktiske du trenger hjelp til i hverdagen, samtidig som du har noen som du kan snakke med.
Alpefiol Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Som oftest skyldes drømmer og mareritt at underbevisstheten bearbeider inntrykk og opplevelser vi har hatt i løpet av dagen. Mareritt skyldes som regel meget sterke og kanskje traumatiske opplevelser som vi ikke har fått anledning til å bearbeide i våken tilstand. Dine drømmer og mareritt kan skyldes opplevelser du ikke har fått bearbeidet. Har hatt det slik i mange år selv. Det kan være angsten din som gir seg utslag i marerittene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå