AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9f/Rouge2006.png Hva synes du om at barn spiller spill med den karakteren? Det er Rouge fra Sonic-spillene. Er hun for sexy og har for store pupper for et barnespill? For jeg lest her og der og snakket foreldre som har klaget på den spillfiguren, at hun har for store pupper, er for sesy og er upassende for barn. Selv så ser jeg faktisk ikke problemet. Hvorfor skal vi lære opp barna til at damer ikke har pupper? De har jo det. Sonic har også en tegneserie der en av karakterene, Sally, et nakent jordekkorn er en av hovedpersonene. http://sonic.wikia.com/wiki/Sally Jeg har lest flere steder at folk hater Sally, eneste grunnen jeg har hørt er at hun er naken. Men usikker på en det kun er en spøk fra andre som heller ikke vet grunnen. Egentlig rart det kun gjelder damekarakterer da, for jeg har ikke hørt noen klage på Sonic, Snurre Sprett, og alle andre guttekarakterer som går rundt naken. Da er det plutselig greit for barn? Med slike folk så er det jo nesten rart man får lov å amme barna i disse dager. Hva er det egentlig dere mener? Skal barna skjermes fra pupper og sexy damer? Er det galt at barn har idoler med store pupper? Er det galt at barna spiller tv-spill der dama har store pupper? Og forresten, hva vil du mene med barn i denne sammenhengen? 7-åringer jo barn, men også 12-åringer.
Envy Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 om barn har idoler med store pupper bare fordi idolet har store pupper syns jeg det blir feil. At spillprodusentene derimot lager karakterer med store pupper bør da ikke være til noen stor bekymring. Syns både Sally og Rouge var kjempesøte jeg! Hadde jeg vært liten og skulle spilt det spillet hadde jeg nok lagt mer merke til de søte hjertene på drakten til Rogue, enn det faktum at hun har store pupper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå