Gå til innhold

KG er som å lese bibelen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er nesten det for alt her handler jo om tolkning. Må si jeg blir litt overrasket over at noen brukere tolker det samme innlegg så forskjellige at man skulle tro det var to forskjellige innlegg.

Også er det spekulasjonene da. Har ikke sett maken til spekulasjoner før. Gjerne så er det en som spekulrer først også går resten av svarene ut i fra spekulasjon og ikke hovedinnlegget, også kommer det nye spekulasjon, ja sikkert spekulasjoner på spekulasjonene til og med. Ser mange ganger folk svarer på ting ts ikke har nevnt et ord om en gang og tror ting er sånn og sånn, også er det helt motsatt kanskje.

Ja, det er jo nesten som bibelen egentlig. Den blir jo tolket, mistolket, trodd på, ikke trodd på og spekulert i.

Vi har jo til og med de 10 bud her, selv om de er litt lenger og de blir vel også tolket litt :fnise:

Noen som skal konvertere da? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

Tror enkelte leser ting imellom linjene som jeg ikke ser enkelte ganger.

Tja,nei,vi er jo bare så forskjellige alleihop så det resulterer vel i at vi ser forskjellig på ting og tolker det ulikt.

Skrevet

Da jeg så overskriften så tenkte jeg på alle de viftende pekefingrene her inne. "Du skal ikke", "Du skal", "Gjør du sånn, så må du sånn", "Jeg er allvitende" (vet ihvertfall bedre enn deg), osv. For ikke å snakke om alt det som folk sluker rått som sannhet uten kritisk sans overhodet.

Jepp, omtrent som bibelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...