Gå til innhold

sidetmedord.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser at mange diskuterer sin psykiske helse her inne, og at noen har nevnt denne nettsiden. Jeg trenger sårt noen å snakke med, men føler meg ikke klar for å kontakte hjelpeapparatet helt enda.

Er det noen som har erfaringer med å sidetmedord.no? Hvordan går jeg frem? Er det slik at man kan skrive meldinger der inne, og så få svar skriftlig? Hvordan fungerer i så fall dette? Og hevm er de folka som svarer? Er en virkelig helt anonym?

Dette virker som et supert tilbud, nesten for godt til å være sant.

Jeg ville virkelig blitt glad hvis noen ville dele sin erfaring med meg, eller kanskje det finnes andre steder der en kan få ut sine tanker og få noen tilbakemeldinger?

Hilsen en kvinne som føler for å ta tak i psyken sin (men som egentlig ikke tør)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER et supert tilbud!

De svarer deg, innen to dager som regel, ofte før. De er forståelsesfulle, men ikke overbærende. De er medmennesker, ikke terapauter.

Det hjelper. Prøv!

Skrevet

Det ER et supert tilbud!

De svarer deg, innen to dager som regel, ofte før. De er forståelsesfulle, men ikke overbærende. De er medmennesker, ikke terapauter.

Det hjelper. Prøv!

Hei!

Takk for at du svarte!

Får jeg svar på mail, eller når jeg logger meg inn? Jeg synes faktisk dette er veldig skummelt, men hvis du sier det er et bra tilbud, så er jeg et steg nermere. Har du prøvd dette selv? Jeg er litt nysgjerrig på hvilke typer svar jeg kan forvente meg. Gir de noen råd, eller er det av typen "uffda, stakkars deg" og så ferdig med det? Jeg er jo alt for skeptisk av natur, men jeg tror jeg vil prøve. Må bare mote meg opp til det først.

Noen som har prøvd som vil fortelle meg litt? Hva skriver man dit om, liksom? Kan man skrive hvis man er konstant trist og deprimert, har null selvfølelse for eksempel?

Skrevet

Du må logge inn for å få svar, men du kan krysse av på at du vil ha beskjed på epost om at du har fått svar på siden. De som svarer vil alikevel ikke kunne se eposten din. Den er kryptert, for å sørge for at du er HELT anonym. Du trenger ikke oppgi noen personopplysninger. Igjen; du er helt anonym, og jeg synes også det er et supert tilbud!

Du kan skrive om hva du vil! De fleste svarer helt ok også ; de gir ikke nødvendigvis råd (de er IKKE terapeuter, det er helt vanlige mennesker!), men noen gjør nok det, men de leser hav du skriver og gir deg tilbakemelding. Noen stiller mer spørsmål og oppfordrer til å skrive mer. Kanskje for at man skal føle at det er greit at man "tømmer seg"? :)

Skrevet

Noen gir råd når de svarer. Og det er kanskje ikke de rådene du ønsker å høre, men de er nok de mest fornuftige :)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...