AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har fått mye utflod den siste måneden. Den lukter ingenting men veldig ubehagelig. For en måned siden(da jeg hadde mensen) gjorde det fryktelig vondt å putte inn tørre tamponger, og siden da har det klødd litt og svidd(ikke hele tiden) i underlivet. Det kommer og går og jeg er litt usikker på hva dette kan være siden jeg har aldri opplevd noe sånt før. Jeg tenkte dette kanskje kunne være sopp, så jeg har prøvd kremen Canesten. Kløen har minsket, men jeg får fortsatt en del uflod. Jeg prøver å ha sex med kjæresten min, men det gjør så fryktelig vondt i starten at jeg vil heller la være. Sånn har det vært i en mnd nå og jeg dro til helsestasjonen i dag for å undersøke, men de har tydligvis lagt ned. Noen som har hatt slike plager før, eller vet hva dette kan være? Jeg har prøvd å søke det opp på internett, men da er det bare folk som har sagt at utfloden lukter vondt, men utfloden min luker ikke vondt så er litt usikker
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 Kan være vestibulitt? Vi kan synse og mene alt vi orker her på et forum men det egentlig poengløst. Du bør kontakte fastlegen din, og evt. få henvisning til gynekolog. Uansett skal man være forsiktig med å prøve seg frem med ulike behandlingsformer, som soppkurer o.l., når man ikke vet hva som feiler en. Det kan gjøre vondt verre og skape flere problemer, og vips så er du i en ond sirkel. Unngå også overdrevet vask av underlivet, og bruk ikke såpe.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 Du sier du har prøvd Canesten kremen, men har du prøvd vagitorien? For man må bruke begge deler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå