vixen Skrevet 8. oktober 2003 #1 Del Skrevet 8. oktober 2003 Min umiddelbare reaksjon på dette er at jeg har mine tvil til at dette kommer til å bli noe veldig omfattende og utbredt, og tror kanskje at menn ikke vil være så ivrig etter å ta i bruk dette. Og tør kvinner overlate dette prevensjonsansvaret helt og holdent til menn? I utgangspunktet er det jo bra at man har også dette som alternativ. Hva tror dere om dette? Saken: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=79423 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=79605 -viXen- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #2 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ville ALDRI stolt på en tilfeldig mann som sa han brukte det! Men jeg ville da stolt på sambo, og han har sagt det høres interessant ut. Tenk så fint for alle kvinner som ikke tåler p-piller! Men som sagt: er nok et prevensjonsmiddel for par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #3 Del Skrevet 8. oktober 2003 Dette er vel og bra; men vil menn ta sprøyten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachel Skrevet 8. oktober 2003 #4 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva om det fører til potensproblemer, sånn som enkelte damer blir tørre av p-pillene? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 8. oktober 2003 #5 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva om det fører til potensproblemer' date=' sånn som enkelte damer blir tørre av p-pillene? :o[/quote'] Da får man vel slutte med de, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. oktober 2003 #6 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva om det fører til potensproblemer' date=' sånn som enkelte damer blir tørre av p-pillene? :o[/quote'] Tror nok at bare frykten for å ikke få ereksjon vil gjøre at mange menn ikke tør å prøve denne sprøyta ut en gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. oktober 2003 #7 Del Skrevet 8. oktober 2003 jeg hopper av i svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2003 #8 Del Skrevet 8. oktober 2003 Såvidt jeg vet inneholder p-sprøyten for menn testosteron, noe som absolutt burde bidra til økt potens. Tror og at det inneholder noe østrogen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 11. oktober 2003 #9 Del Skrevet 11. oktober 2003 P-sprøyte for menn,gjør at mannens testosteronnivå i kroppen minker. De nå derfor ta daglige tabeletter med testosteron for at de ikke skal få ereksjonsproblemer etc. Syns det hørtes litt skummelt ut, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Northstar_ ikke pålogget Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det mulig å få p-sprøyter for menn i dag? Vi var nemlig hos legen og fikk nei... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det mulig å få p-sprøyter for menn i dag? Vi var nemlig hos legen og fikk nei... :klø: Nei, det er ikke mulig å få det i dag. Det er fortsatt bare på forskningsstadiet. Men forskerne har visst gjort store framskritt, så kanskje det er mulig å få tak i om ett år eller to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå