Gjest Bunionman Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Hei dere Kvinner. Er det noen som liker en mann som tenner på føttene deres når de er i strømper? Hva tenker dere om det?
Silje_Mor Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 det er vel ganske sexy jeg hadde da ikke hatt noe imot om en mann tente på at jeg hadde på meg det
Gjest Bunionman Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 det er vel ganske sexy jeg hadde da ikke hatt noe imot om en mann tente på at jeg hadde på meg det Hyggelig du liker det da. Min erfaring er at det ikke likes
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Hyggelig du liker det da. Min erfaring er at det ikke likes Min erfaring er motsatt, så du trenger ikke miste håpet
Gjest Airi Chikako Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tenker at når han kommer til meg og forteller hva han tenner på, så er det noe man tar på alvor. Ikke noe man fordømmer eller misliker. Akkurat strømper (alle slags, ikke bare nylonstrømper) føler jeg meg knakende sexy i selv også, så jeg har ikke det minste problemet med det.
Gjest Bunionman Skrevet 13. oktober 2010 #6 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tenker at når han kommer til meg og forteller hva han tenner på, så er det noe man tar på alvor. Ikke noe man fordømmer eller misliker. Akkurat strømper (alle slags, ikke bare nylonstrømper) føler jeg meg knakende sexy i selv også, så jeg har ikke det minste problemet med det. Takk for tilbakemelding.
Gjest Airi Chikako Skrevet 13. oktober 2010 #7 Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Fikk ikke med meg at dette var en kontaktannonse, jeg er ikke interessert i slibrige pmer Endret 13. oktober 2010 av Airi Chikako
Bunionman Skrevet 13. oktober 2010 #8 Skrevet 13. oktober 2010 Ikke mange Kvinner som mener noe om dette. Desverre. Vi fotfetisjister er nok ikke så populære.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2010 #9 Skrevet 15. oktober 2010 Dette er et diskusjonsforum, folk er her for å diskutere. Hvis de ender opp med å få slibrige meldinger ved å svare i tråden din, gidder de selvfølgelig ikke å svare...
Gjest I-LOVE-IT Skrevet 15. oktober 2010 #10 Skrevet 15. oktober 2010 Hei du! Jeg er jente, og jeg har et "msn-forhold" til en gutt som digger nylonstrømper. Jeg synes det er utrolig sexy å tenke på at han tenner på dette, og viser gjerne føttene mine på cam eller sender bilder til ham. Jeg blir veldig kåt når jeg gjør noen andre kåt
Gjest anonym Skrevet 15. oktober 2010 #11 Skrevet 15. oktober 2010 Datet en med fotfetish en gang. Nylonstrømper. Det var ikke noe problem at han likte å se meg med strømper, men det var et problem at det var et konstant mas om det!! Fra dag 1! Men det var ikke derfor det ikke fungerte mellom oss.
cyanid Skrevet 15. oktober 2010 #12 Skrevet 15. oktober 2010 kler jeg meg opp i strømpeholder og strømper uten truse, blir jeg ikke sur hvis kjæresten min tenner på det, jeg tror egentlig det var målet mitt ;p
Gjest gjest31 Skrevet 15. oktober 2010 #13 Skrevet 15. oktober 2010 kler jeg meg opp i strømpeholder og strømper uten truse, blir jeg ikke sur hvis kjæresten min tenner på det, jeg tror egentlig det var målet mitt ;p Da skulle du fått bra med kukk, tunge, fingre av meg i hvertfall. Blir sykt kåt av damer som bevist kler seg sexy (horete), det er et klart tegn på at de er selvsikkre og elsker (nyter) sex...... (Kan jeg avslutte med å sprute ned strømpene dine, blir jeg veldig glad)
virw Skrevet 15. oktober 2010 #14 Skrevet 15. oktober 2010 Hei dere Kvinner. Er det noen som liker en mann som tenner på føttene deres når de er i strømper? Hva tenker dere om det? Det er heilt greitt Er mange menn som likar det, er min erfaring. Og det er eigentleg ganske artig
cyanid Skrevet 15. oktober 2010 #15 Skrevet 15. oktober 2010 Da skulle du fått bra med kukk, tunge, fingre av meg i hvertfall. Blir sykt kåt av damer som bevist kler seg sexy (horete), det er et klart tegn på at de er selvsikkre og elsker (nyter) sex...... (Kan jeg avslutte med å sprute ned strømpene dine, blir jeg veldig glad) Får nå det allerede så ellers takk men finnes jo mange damer som liker å stase seg opp sånn :-D
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2010 #16 Skrevet 15. oktober 2010 Jeg var sammen med en fotfetisjist en gang, og han foretrakk føtter i nylon. Det passet jo strålende med at jeg føler med übersexy i strømper og blir litt dominatrix da. Nå er jeg sammen med en som tenner på kvinneben og nylon (men ikke føtter), og det passer jo meg enda bedre siden fokuset flyttes lenger opp....
Bunionman Skrevet 27. april 2011 #17 Skrevet 27. april 2011 Jeg var sammen med en fotfetisjist en gang, og han foretrakk føtter i nylon. Det passet jo strålende med at jeg føler med übersexy i strømper og blir litt dominatrix da. Nå er jeg sammen med en som tenner på kvinneben og nylon (men ikke føtter), og det passer jo meg enda bedre siden fokuset flyttes lenger opp.... Lucky man
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå