Gjest Vondt Skrevet 13. oktober 2010 #1 Skrevet 13. oktober 2010 Hei, jeg er en jente på 16 som har et lite problem. Når jeg må på do for å tisse så er det som om noen stikker kniver i meg, det gjør grusomt vondt. Pluss at jeg må oftere på do nå enn før og det er sånn at med en gang jeg ser doen så klarer jeg ikke holde meg. Dette er utrolig slitsomt på skolen. Er det noen av dere som aner hva det kan være??
hufsa! Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 et er nok uriveisinfeksjon.Dea til legen med en urinprøve og få det sjekka.Blir ikke bedre om du venter for da kan det sette seg i nyrene.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #3 Skrevet 13. oktober 2010 et er nok uriveisinfeksjon.Dea til legen med en urinprøve og få det sjekka.Blir ikke bedre om du venter for da kan det sette seg i nyrene. Men har hatt det før oh da gikk det over, men nå varer det lenger..
Blondie<3 Skrevet 13. oktober 2010 #4 Skrevet 13. oktober 2010 Du har nokk bare fått en urininfeksjon. Det er veldig vanlig blandt oss jenter. Vil annbefale deg å ta en tur til legen slik at du kan få tabletter mot det.Da blir du kvitt det i løpet av noen dager. Et godt råd for å forebygge urininfeksjon er å spise tranebær kapsler. Første gang jeg hadde urininfeksjon fikk jeg et tips fra en eldre dame om å drikke tranebærjus(finnes i vanlige butikker).Jeg styrtet en hel liter og følte meg mye bedre med en gang. God bedring!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Du har nokk bare fått en urininfeksjon. Det er veldig vanlig blandt oss jenter. Vil annbefale deg å ta en tur til legen slik at du kan få tabletter mot det.Da blir du kvitt det i løpet av noen dager. Et godt råd for å forebygge urininfeksjon er å spise tranebær kapsler. Første gang jeg hadde urininfeksjon fikk jeg et tips fra en eldre dame om å drikke tranebærjus(finnes i vanlige butikker).Jeg styrtet en hel liter og følte meg mye bedre med en gang. God bedring! Okay, tusen takk. Kjøper noe juice etterpå også får vi se hvordan det går^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå