Gå til innhold

muslimsex


Gjest sexysadie

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

D er muslimene jeg begynner å få nok av; de krever og forlanger....

Som om kristne kan begynne å forlange noe som helst i islams høyborg Saudi-Arabia.

Derfor sinte fjes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oki... Og sidan eg ikkje er muslim, treng eg altså ikkje å ta dei sinte fjesa personleg... :)

Men - må spikke litt på flisa mi att - dei fleste muslimar er nok ikkje så voldsomt storforlangande og kravstore - det er berre at dei som krev gjer så mykje meir av seg enn dei som ikkje gjer det! (Jobbar i skulen, og møter på både den eine og den andre sorten, for å seie det sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg har en muslimsk nabo; han har jeg fått totalt i vrangstrupen.

Han krever å få be i oppgangen.

Og jeg er ei hore som må dø.

Den andre jenta som bor alene likeså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner som sagt til begge deler eg òg. Foreldre som vert hysteriske når dei får vite at sonen deira skal ha kvinneleg lærar, til dømes, men òg foreldre som tykkjer det er topp at borna deira får ha KRL, og lære om andre religionar...

Poenget mitt er altså at det ikkje går an å seie noko generelt om muslimar (sånn reint bortsett frå at dei alle forheld seg til Koranen på ein eller annan måte) - dei er så ulike...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Den der holdningen om at man skal være åpen og fordomsfri har jeg møtt meg selv i døra med mange ganger.

Hvordan kan d ha seg at vi ser mennene på diskotek men aldrig søstrene/konene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis veit du at ikkje søstrene/konene deira er på diskotek då? Må berre seie det nok ein gong - eg møter både mannlege og kvinnelege muslimar dei fleste offentlege stader...

Og ein ting til: På skulen eg jobbar for tida er det eit svært internasjonalt miljø, med innslag frå mange kulturar. Svært mange elevar som kjem frå muslimske heimar. Men ikkje EI jente som går med slør på skulen, til dømes... Så antalet ekstremistar er nok mindre enn ein kan få inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men står d virkelig noe om intimbarbering i koranen?

ER d ikke gammel sedvane istedet da?

Står ikke i koranen. Men det er likvel pga religion - og tradisjon.

Oppstod i gamle dager (profetene) da det ikke fantes deodorant eller rennende vann, for å unngå lukt ble det bestemt at de skulle barbere seg nedentil. Er mer et krav enn en tradisjon.

Og når man er inne på den pakistanske gruppen av muslimer... Jeg kjenner en pakistansk fyr, og det er ingenting han er mer opptatt av enn å gi damen tilfredsstillelse. Om han har sex og hun ikke blir tilfredsstilt blir han skuffet over seg selv og ser på det som et tap. Og han er også åpen rundt sex. Han har også tilgitt utroskap ved en anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mange forskjellige måter og praktisere islam på som kristendom.

Noen er fanatiske (ble nesten fantastiske det der), og noen er bare født inni det uten at det betyr mer for dem enn kristendommen gjør for meg. Hvilket altså ikke er veldig mye.

Har en fetter som er gift med muslimsk jente, tyrkisk, og hun er ikke mindre sjef enn ham nei.

Hun kommer fra en oppegående familie som driver hotell der hun kommer fra. Har noe med det å gjøre også.

Pakistan er et kjempeland. Alle pakistanske muslimer er heller ikke totalt fundamentalistiske.

Avskygninger i alle retninger akkurat som hos alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hehehehe nei! Men se på voldssaken i Oslo, her blir man klabbet ned (attpåtil feil mann) bare pga. en artikkel. Og guttegjengen som gjorde dette blir hyllet i store deler i det muslimske miljøet og som vanlig tør ingen muslimske kvinner og uttale seg om saken.

La Lune

At denne gjengen klabbet ned journalisten er en ting, og det kan like godt skyldes at de er pøbler som at de evnt. er muslimer.

At de blir "hyllet i store deler i det muslimske miljøet " stemmer ikke, og jeg lurer litt på hvordan du kan hevde det?

At ingen muslimske kvinner uttaler seg skyldes det at de ikke tør? Hvordan vet du det?

Når det kommer en artikkel om norske kvinners seksualitet, føler du påtrengende personlig behov for å kommentere dette i media?

Jeg vil faktisk påstå at disse påstandene i hovedsak er basert på fordommer.

Nå underslår jeg ikke at det finnes mange undertrykte muslimske kvinner, også i Norge.

Likevel blir det veldig feil å karakterisere ALLE muslimer som en homogen gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Muslimer er vel like forskjellige som kristne...eller aklle andre? Synes forresten det er respektløst av nattogdag å vise bildet av en naken dame med sitat for koranen ved siden av. Hva signaliserer de da? Jo, at sex er en viktig del av det å være muslim. Kristne hadde sikkert også reagerrt hvis det hadde vært bilde av en naken dame med et bibelvers ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ingen muslimske kvinner uttaler seg skyldes det at de ikke tør? Hvordan vet du det?

Når det kommer en artikkel om norske kvinners seksualitet, føler du påtrengende personlig behov for å kommentere dette i media?

Nettopp! Grunnen til at jeg som en muslimsk kvinne ikke reagerte mot dette er at jeg rett og slett ikke ble provosert av det journalisten skrev. Snarere ble jeg trist pga alle dem som søkte på jornalistutdanningen og ikke fikk plass. I stedenfor fikk han som skrev artikkelen studieplassen. I et samfunn der det er flere saker som trenger å bli satt søkelys på er det nesten patetisk at journalisten valgte å skrive om hvordan man skal komme seg mellom beina på en muslimsk dame. Dette kaller jeg sløsing av ressurser. Han hadde den fantastiske muligheten til å utrette noe for dette samfunnet, for å hjelpe noen, men nei ..... han måtte da skrive noe så tåpelig som denne artikkelen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Den 11. september 2001 var det svært mange muslimer, også i Europa,

som jublet over denne store seier for islam. Hvor mange norske

muslimer mente og mener det samme? Hva vet vi? At muslimer i Vesten

offentlig tar avstand fra terrorisme er jo en selvfølgelighet. Hva venter

man seg? Idag er araberne forundret over at Al Quaida har drept

muslimer i Riyadh, og flere har uttalt at dette var jo rart ettersom det

ikke var amerikanere/vestlige som ble drept. I så fall var det antagelig greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...