Nika_83 Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jeg har lyst å overraske min kjære me ølsmaking/ølkurs da han er stooor fan av øl Det burde helst ikke koste alt for mye.. som student så lever man jo ikke akkurat et luksusliv Bor i Oslo, så burde være her i området.. Så alle tips taes imot med takk vet ikke du om noe kanskje din kjære gjør det? Håper det kommer noen gode forslag her Takk takk alle sammen! Endret 12. oktober 2010 av Nika_83
Supraspinatus Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har lyst å overraske min kjære me ølsmaking/ølkurs da han er stooor fan av øl Det burde helst ikke koste alt for mye.. som student så lever man jo ikke akkurat et luksusliv Bor i Oslo, så burde være her i området.. Så alle tips taes imot med takk vet ikke du om noe kanskje din kjære gjør det? Håper det kommer noen gode forslag her Takk takk alle sammen! Det er nok flere puber i oslo som tilbyr dette. Et annet alternativ er å kjøpe en ølbok, og bestille et par av de ølene som brukes som eksempler i boken. Jeg har en bok som jeg synes er en ganske grei innføring i øl: "Ikke bare øl" av Espen Smith.
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Du kan jo ta kontakt med Ringnes Ølsenter: http://www.ringnes.no/omol/ringnesolsenter/Sider/ringnesolsenter.aspx
venus_ Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 Så på en plakat at i morgen er det ølsmaking med Nøgne Ø i realistforeningen på Blindern. Koster 100kr
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Ta å sjekk på Aperitif.no De tilbyr ulike kurs.
Virginia Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 På Bølgen og Moi i Nydalen er det ølkurs nå på fredag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå