Gå til innhold

Noe annet enn brød til matpakke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hva jeg kan ta med meg på skolen som lunsj, istedenfor brød? blir ikke mett av gulerøtter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middagsrester! Hvis du ikke har tilgang til mikro eller andre oppvarmingsmuligheter, er det jo likevel noen typer middagsrester som er gode kalde også.

Pølser på termos? Suppe på termos?

Salat i forskjellige varianter. Hvis du vil ha dressing på bør denne has med i en egen beholder og helles over rett før du skal spise.

Wraps med diverse fyll.

Omelett.

Skrevet

pasta salat funker ganske bra til tider med ulike ting oppi. tortillas med kylling og grønt. bak pizzahorn eller snurrer.... mmm...nå ble jeg litt sulten...hihi

Skrevet

Smart! salat er utrolig godt! supper er ikke helt min greie, men det bra tips her! tusen takk:)

Skrevet

som svensk skulle jag aldrig överleva med bröd till lunch (hihi), så när vi skulle på tur med skolan hade jag som oftast med mig en mattermos med pölser, ravioli, soppa eller liknande. Annan enkel mat som kan ätas kall är pannekaker eller sallat som någon skriver ovan. Har du tillgång på micro så är det bara att laga en extra posjon middag & värma på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...