Gå til innhold

Operation Finish Line


Avalanche

Anbefalte innlegg

Hei! :vinke:

Jeg er 24 år og student. Jeg har en flott kjæreste P som jeg har vært sammen med i fire år nå. Vi har bodd sammen i to år, men forrige helg flyttet han ut. Han er ferdig utdannet og har fått tilbud om jobb i en annen by. Jeg derimot går andre semester på masterstudiet og kan ikke flytte etter før juni. Selv om det føles lenge til flyr dagene for fort til at jeg klarer å henge helt med..

Så nå starter jeg en dagbok. Jeg kan være så skrekkelig lat i perioder.. Effektive dager blir alltid etterfulgt av slappe dager, men slappe dager blir ikke alltid etterfulgt av effektive. Jeg håper jeg kan finne litt motivasjon til trening og skolearbeid. Særlig nå som jeg snart skal begynne å skrive på masteroppgaven min. Jeg har et mål om 20 timer skolearbeid (inkl. forelesninger), 1 time mosjon og 3 timer husarbeid i uka (utenom matlaging). Ganske overkommelige mål som jeg håper kan økes etter hvert som jeg klarer å overholde dem. Virker kanskje litt rart å ha med husarbeid, men det er nettopp dette området som lider hvis jeg er lenge på skolen eller sliten etter trening.. Så det må nok med det også!

Mål for semesteret:

- God karakter på eksamenene.

- Skrive 10 sider på oppgaven (med oppsett for innholdsfortegnelse og kilder).

- Gå ned 2,5kg.

Det burde jo gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det kveld. I morgen må det bli en del skolearbeid for det sluntra jeg unna i dag. Har i allefall fått unnagjort treningen for denne uka, men lurer på om jeg var i overkant snill når jeg satt opp en time i uka. Burde nok i allefall ha en og en halv time for å få inn både styrke og kondisjon.. I dag ble det en time styrketrening med Bedre Puls sine treningsvideoer. Veit knapt opp fra ned på styrkeapparatene på treningssenteret så synes det er greit å ta det hjemme. :blush:

1/1 time mosjon

2/20 timer skolearbeid

1/3 timer husarbeid

Lenke til kommentar