AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg har nå vært arbeidsledig i over ett år og søker på så mye jobber som mulig, men får ikke så mye som et jobbintervju. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får jobb. Har høyere utdannelse,men får ikke brukt den så kan være en grunn til at jeg ikke får jobb. At de tenker at jeg sier opp med en gang jeg får noe bedre, noe jeg ikke kommer til å gjøre. Mister snart retten til dagpenger så begynner å haste nå. Nav er lite behjelpelig. Har måttet flyttet hjem igjen fordi jeg ikke fikk den støtten til husleie jeg hadde rett på og var rett og slett blitt for sliten til å krangle mer med sosialkontoret. Her har jeg nesten ingen venner og sitter som regel hjemme hele dagen. Savner vennene mine og savner å være uavhengig. Har også hatt litt problemer med noen av vennene mine da det viste seg at de ikke var til å stole på og ikke så gode venner som jeg trodde. Er også en masse småting i tillegg til dette som gjør at jeg begynner å slite ganske mye psykisk og vet ikke hvor mye mer jeg klarer å takle. Har null energi for tiden, ligger bare i sengen hele dagen, enten sover jeg eller ser jeg på serier på nettet. Har vært veldig aggresiv i det siste og begynner å grine helt plutselig flere ganger for dagen. Har ikke lyst å dra ut blandt folk og alt er et ork. Skjønner ikke hva som skjer med meg. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Kan noen hjelpe?
MissMia88 Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Du blir hvertfall ikke noe mer lykkelig av å ligge hjemme i sengen hele dagen! Ta en liten pause i jobbsøkingen, og kom deg ut døra og prøv å finne ut hva som gjør deg lykkelig å drive med. Ta et tak i deg selv og beveg deg litt ut av komfortsonen din, eller så kommer du aldri noen steder i livet.
The Kitten Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Hva med å ta en tur til legen og høre om du kan få antidepressiva. Ta en blodprøve og sjekk om du mangler noen vitaminer eller mineraler. Vær snill med deg selv. Ta små steg, prøv noe nytt, belønn deg selv underveis. Husk at du er bra nok bare i kraft av å være den du er.
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #4 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.mentalhelse.no/ og hjelpetelefonen dit er 116 123 de får mange tlf fra folk som trenger en prat og de er ofte de 1. som hører tanker om ting... http://www.mentalhelse.no/no/Hjelpetelefonen/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå