Gjest turidogola Skrevet 12. oktober 2010 #1 Skrevet 12. oktober 2010 Hei, jeg må til gynekolog, og vil gjerne ha henvisning fra fastlege. Ringer jeg fastlege og ber om henvisning, eller må jeg personlig møte opp? Fastlegen er i en annen by? Takk for svar!
Gjest Consensio Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 Det burde du jo nesten ringe fastlegen din om, da ingen her verken vet noe om problemet du har, hvorfor du skal til gynokolog, om fastlegen vet nok om deg til at han bare kan sende en henvisning eller noe som helst. Jeg kan ringe min fastlege og få henvisning til gynokolog, men det er fordi hun kjenner til mitt problem såpass godt at hun ikke trenger å se meg hver gang jeg trenger det.
annik Skrevet 12. oktober 2010 #3 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg bestilte time til en tilfeldig lege på mitt lokale legekontor, fortalte om plagene og ble henvist dit jeg selv ville Enklest å bestille time, for du vil sannsynligvis bli innkalt til time uansett slik at legen får sett på deg. lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå