gohege Skrevet 16. oktober 2010 #21 Skrevet 16. oktober 2010 jeg å har prøvd den, og liker den ikke i det hele tatt, veldig udrøy, og for å få håret til å føles helt rent uten fett, måtte jeg "shamporene" tre ganger.. sats heller på frisør produkter du! de hjelper deg med å velge riktige produkter og de er drøye i bruk : )
Gjest Linda sofie Skrevet 16. oktober 2010 #22 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg likte den ikke. Å ganske rart han ikke bruker eller selger sine produkter i sin salong??? Da kan den ikke være noe særlig god
Hoppetaujenta Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #23 Skrevet 16. oktober 2010 Da tror jeg at jeg dropper å teste den. Så mange hårvask-eksperter kan da ikke ta feil.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #24 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg likte den ikke. Å ganske rart han ikke bruker eller selger sine produkter i sin salong??? Da kan den ikke være noe særlig god Kanskje det er en grunn...
Gjest Linda sofie Skrevet 16. oktober 2010 #25 Skrevet 16. oktober 2010 Kanskje det er en grunn... Å hva skulle den grunnen være da?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2010 #26 Skrevet 16. oktober 2010 Å hva skulle den grunnen være da? At den er så utvannet og dårlig.
Gina_ Skrevet 17. oktober 2010 #27 Skrevet 17. oktober 2010 Verste shampoen jeg har prøvd. Fikk som mange sier flokete og fett hår, noe jeg aldri har hatt før. Skal aldri brukes igjen!
Gjest Linda sofie Skrevet 17. oktober 2010 #29 Skrevet 17. oktober 2010 At den er så utvannet og dårlig. Ja sikkert derfor. Nesten alle reklamer er bare tull. Han fikk vel en del penger for reklamen. Da var det sikkert greit for han p reklamere for shampoen sin.
ondebanan Skrevet 19. oktober 2010 #30 Skrevet 19. oktober 2010 Har prøvd en gang, fikk suuuperfett hår om kvelden samme dag som jeg vasket håret. Tror til og med First Price-sjampo er bedre!
frøken_øst Skrevet 19. oktober 2010 #31 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har aldri prøvd produktene hans så kan desverre ikke si noe om de, men jeg vil nevne en annen ting ang franck provost. Jeg var i Frankrike i sommer og han har mange salonger i hele frankrike men han selger faktisk ikker sine egne produkter i salongene sine. Hvorfor lurer jeg da på, da kan ikke produktene være ekte frisørprodukter som han skryter av at de er, når de ikke er bra nok til å brukes i hans egne salonger. bare en liten tankevekker om alt det de rekalemrer for på tv, er veldig lite som faktisk stemmer dette sier jo en del da
^KinderMaxi^ Skrevet 21. oktober 2010 #32 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg likte den ikke i det hele tatt. Luktet ikke noe godt heller.
Karmosin Skrevet 21. oktober 2010 #33 Skrevet 21. oktober 2010 Håret til mannen min ble fett og så "dødt" ut av den. Panikkskifting til Lush sin New-shampoobar ble løsningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå