Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg å har prøvd den, og liker den ikke i det hele tatt, veldig udrøy, og for å få håret til å føles helt rent uten fett, måtte jeg "shamporene" tre ganger.. sats heller på frisør produkter du! de hjelper deg med å velge riktige produkter og de er drøye i bruk : )

Videoannonse
Annonse
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg likte den ikke. Å ganske rart han ikke bruker eller selger sine produkter i sin salong??? Da kan den ikke være noe særlig god

Skrevet

Da tror jeg at jeg dropper å teste den.

Så mange hårvask-eksperter kan da ikke ta feil. :)

Skrevet

Jeg likte den ikke. Å ganske rart han ikke bruker eller selger sine produkter i sin salong??? Da kan den ikke være noe særlig god

Kanskje det er en grunn...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Kanskje det er en grunn...

Å hva skulle den grunnen være da?

Skrevet

Å hva skulle den grunnen være da?

At den er så utvannet og dårlig.

Skrevet

Verste shampoen jeg har prøvd. Fikk som mange sier flokete og fett hår, noe jeg aldri har hatt før. Skal aldri brukes igjen!

Skrevet

Funket bra på meg :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

At den er så utvannet og dårlig.

Ja sikkert derfor. Nesten alle reklamer er bare tull. Han fikk vel en del penger for reklamen. Da var det sikkert greit for han p reklamere for shampoen sin.

Skrevet

Har prøvd en gang, fikk suuuperfett hår om kvelden samme dag som jeg vasket håret. Tror til og med First Price-sjampo er bedre!

Skrevet

Jeg har aldri prøvd produktene hans så kan desverre ikke si noe om de, men jeg vil nevne en annen ting ang franck provost. Jeg var i Frankrike i sommer og han har mange salonger i hele frankrike men han selger faktisk ikker sine egne produkter i salongene sine. Hvorfor lurer jeg da på, da kan ikke produktene være ekte frisørprodukter som han skryter av at de er, når de ikke er bra nok til å brukes i hans egne salonger. bare en liten tankevekker om alt det de rekalemrer for på tv, er veldig lite som faktisk stemmer

dette sier jo en del da :)

Skrevet

Jeg likte den ikke i det hele tatt. Luktet ikke noe godt heller.

Skrevet

Håret til mannen min ble fett og så "dødt" ut av den. Panikkskifting til Lush sin New-shampoobar ble løsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...