Gå til innhold

Vaksinasjon mot allergi


Foods of Norway

Anbefalte innlegg

Gjest Tjoms

Hva går behandlingen ut på?

Du kan lese om bioresonans her

Vet at noen leger benytter seg av dette i Tyskland også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Du kan lese om bioresonans her

Vet at noen leger benytter seg av dette i Tyskland også :)

Takker:) Vi allergikere må stå sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjoms

Takker:) Vi allergikere må stå sammen:)

Greit å få opp øynene for at det finnes løsninger for kroppen utenfor legemiddelindustrien. Sunnere for kroppen, og det virker bedre i det lange løp også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Greit å få opp øynene for at det finnes løsninger for kroppen utenfor legemiddelindustrien. Sunnere for kroppen, og det virker bedre i det lange løp også :)

Ja, jeg har fått i meg for mye kortison som barn for å si det sånn. Ikke lurt å stole blindt på medisiner synes jeg, og har ingenting i mot alternative metoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjoms

Ja, jeg har fått i meg for mye kortison som barn for å si det sånn. Ikke lurt å stole blindt på medisiner synes jeg, og har ingenting i mot alternative metoder.

Nei jeg er ihvertfall ferdig med legemiddler, vokst opp på antibiotika og tatt piller for "alt", fordi legen har sagt det. Hjelpes, kroppen blir jo bare forgifta og avghenging av medisinene. Har det mye bedre uten ja :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Nei jeg er ihvertfall ferdig med legemiddler, vokst opp på antibiotika og tatt piller for "alt", fordi legen har sagt det. Hjelpes, kroppen blir jo bare forgifta og avghenging av medisinene. Har det mye bedre uten ja :biggrin:

Jeg er dessverre avhengig av astmamedisiner og allergimedisiner, men tar ikke kortison, antibiotika og smertestillende. Men vet ikke om jeg klarer å føde naturlig en dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tjoms

Jeg er dessverre avhengig av astmamedisiner og allergimedisiner, men tar ikke kortison, antibiotika og smertestillende. Men vet ikke om jeg klarer å føde naturlig en dag altså.

Du skal se du kan bli helt kvitt astmaen din med bioresonans og omlegging av kosthold. Hvete, sukker og melk er særlig ting som er negativt for astma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Du skal se du kan bli helt kvitt astmaen din med bioresonans og omlegging av kosthold. Hvete, sukker og melk er særlig ting som er negativt for astma :)

Dette høres så lovende ut! Har faktisk reagert en gang jeg var ekstra tett og drakk melk, og det ble verre.

Takk for all informasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...