Gjest Tjoms Skrevet 26. mai 2011 #21 Del Skrevet 26. mai 2011 Hva går behandlingen ut på? Du kan lese om bioresonans her Vet at noen leger benytter seg av dette i Tyskland også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #22 Del Skrevet 26. mai 2011 Du kan lese om bioresonans her Vet at noen leger benytter seg av dette i Tyskland også Takker:) Vi allergikere må stå sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 26. mai 2011 #23 Del Skrevet 26. mai 2011 Takker:) Vi allergikere må stå sammen:) Greit å få opp øynene for at det finnes løsninger for kroppen utenfor legemiddelindustrien. Sunnere for kroppen, og det virker bedre i det lange løp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #24 Del Skrevet 26. mai 2011 Greit å få opp øynene for at det finnes løsninger for kroppen utenfor legemiddelindustrien. Sunnere for kroppen, og det virker bedre i det lange løp også Ja, jeg har fått i meg for mye kortison som barn for å si det sånn. Ikke lurt å stole blindt på medisiner synes jeg, og har ingenting i mot alternative metoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 26. mai 2011 #25 Del Skrevet 26. mai 2011 Ja, jeg har fått i meg for mye kortison som barn for å si det sånn. Ikke lurt å stole blindt på medisiner synes jeg, og har ingenting i mot alternative metoder. Nei jeg er ihvertfall ferdig med legemiddler, vokst opp på antibiotika og tatt piller for "alt", fordi legen har sagt det. Hjelpes, kroppen blir jo bare forgifta og avghenging av medisinene. Har det mye bedre uten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 26. mai 2011 #26 Del Skrevet 26. mai 2011 Nei jeg er ihvertfall ferdig med legemiddler, vokst opp på antibiotika og tatt piller for "alt", fordi legen har sagt det. Hjelpes, kroppen blir jo bare forgifta og avghenging av medisinene. Har det mye bedre uten ja Jeg er dessverre avhengig av astmamedisiner og allergimedisiner, men tar ikke kortison, antibiotika og smertestillende. Men vet ikke om jeg klarer å føde naturlig en dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 26. mai 2011 #27 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er dessverre avhengig av astmamedisiner og allergimedisiner, men tar ikke kortison, antibiotika og smertestillende. Men vet ikke om jeg klarer å føde naturlig en dag altså. Du skal se du kan bli helt kvitt astmaen din med bioresonans og omlegging av kosthold. Hvete, sukker og melk er særlig ting som er negativt for astma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 27. mai 2011 #28 Del Skrevet 27. mai 2011 Du skal se du kan bli helt kvitt astmaen din med bioresonans og omlegging av kosthold. Hvete, sukker og melk er særlig ting som er negativt for astma Dette høres så lovende ut! Har faktisk reagert en gang jeg var ekstra tett og drakk melk, og det ble verre. Takk for all informasjon:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå