AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Jeg er ei jente på 20 år som har fundert på dette ei stund....Jeg bruker størrelse 65 E, og lurer på hva som er smartest å gjøre....Å ta brystløft og reduksjon eller bare løft?? Er redd for at brystene vil se rare ut hvis jeg bare løfter dem, eller om det er best å både redusere og løfte for et penest resultat? Må nevne at jeg ikke har noe fysiske problemer pga dette( som vondt i nakke, rygg osv), men et problem er at de henger litt, og dette er jeg ikke helt komfortabel med.... Vet at jeg etterhvert må kontakte lege om dette hvis jeg vil gjennomføre noe, men lurer på hva dere ville ha gjort hvis dere var i min situasjon??
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #2 Skrevet 12. oktober 2010 E-cup er ikke så veldig stort, det er stort ja, men ikke veldig stort. Ved å ta brystløft blir det også en liten reduksjon. Vanligvis blir det 1 cup mindre. Dette varierer jo med størrelse og fasong for hvor mye ekstra hud som må taes vekk. Så etter min mening, siden du ikke sliter noe fysisk så hadde jeg kun tatt løft. Det anbefales sterkt å vente med slike inngrep til etter man er ferdig med å få unger, siden huden strekkes pga vektøkning og melkeproduksjon. Mange som har tatt brystløft opplever at puppene henger like mye etter barn som de gjorde før operasjonen, og det er jo ikke spesielt festlig. Jeg forstår deg veldig godt. Jeg er selv 21år med F-cup som henger. I motsetning med deg sliter jeg veldig med det, dårlig rygg, skuldre og nakke, så jeg har lenge villet gjøre noe med dette. Men siden jeg skal ha barn og i tillegg skal amme om ett par år er det veldig ugunstig å gjøre noe med dette nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå