Gå til innhold

Tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en godt tatovør å anbefale i ålesundsområdet? Har akkurat flyttet til denne kanten av landet og skal ha meg en ny tatovering. Må være flinke til å tegne kropp/ansikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.tattoos.no/

http://inkspottattoo.no/

Det er vel bare disse to studioene i Ålesund nå, så vidt jeg vet. Kan egentlig ikke komme med noen spesiell anbefaling hverken den ene eller andre veien. Eller, har kanskje hørt litt ymse om tattoos, men det kan jo være bare rykter.

Har du mulighet til å reise til Bergen, så kan jeg tipse om T. Storås på Let`s Buzz. Jeg har ikke blitt tatovert av han selv, men gikk i klasse med han på videregående, og han er utrolig dyktig på å tegne. Når jeg får mulighet til tatovering igjen, så har jeg planer om en bergenstur ja :jepp:

Galleri - T. Storås - Let`s Buzz

Gjest trådstarter
Skrevet

Takk for svar.

Ingen som har noen personlige erfaringer med en av disse studioene?

Frubeist: Du sier du har hørt litt ymse om tattoos? Er det mulig å spørre hva? Har desverre ingen mulighet til å reise til bergen.

Skrevet

Jeg tok min på ink spot for noen år siden og er kjempefornöyd! Venninna mi fikk gjort sine på den andre og de er også kjempefine, så flinke er de nok begge to:-)

Skrevet

Nei! Dra heller til Molde.

Skrevet

Om du skal velge mellom de to, ta ink spot. Tattoos burde vært stengt for lenge siden. Har vært hygiene saker om dem tidligere, og på meg brukte de sikkert 10min på å få piercingen min inn i hullet.. Smertefullt og fikk betennelse.

Men de har fått nye lokaler og slikt nå, kanskje de har forbedret seg.

Gjest trådstarter
Skrevet

Hm, lover ikke bra dette. Dette dreier seg om en forholdsvis stor tatovering som skal dekke øverste del av ryggen, kanskje jeg heller bør vurdere molde da. Noen som er å anbefale der?

Skrevet

Eg har fått tattoo både på InkSpot og på Tattoos.

Kjempe fornøyd med begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...