Gå til innhold

Jeg trenger virkelig hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei ung jente på 17 år som har en del plager med magen. Dette startet da jeg opplevde noe som var veldig tøft, psykisk.

Jeg har betennelse fra spiserøret, magesekken + begynnende magesår, betennelse i tynntarm (tar opp lite næringsstoffer) og betennelse i tykktarm noe som gjør at jeg har en del diaré. Ofte kan diarén bestå av kun rent blod. Dette er utrolig slitsomt, og jeg er veldig slapp om dagen. Dette har pågått i 2 uker. Har hatt det slik tidligere også, med jevne mellomrom siden 2008. Fikk diagnosen crohns, men synes ikke det stemmer til mine tilstander da jeg kan gå opptil 14 dager uten å ha avføring.

Har veldig lav blodprosent, og er utrolig svimmel.

Hver gang har jeg dratt til legen, blitt innlagt og fått kortison uten at det har hjulpet noe særlig. Jeg har blitt mer syk av stort sett alle medisinene jeg har fått. nå er jeg så lei av sykehus og leger. Det må da være noe jeg kan gjøre selv?

Noen som har forslag til hvordan jeg skal bli bedre? noe jeg bør spise, eller absolutt ikke bør spise. Bruker kun somac (syrenøytraliserende) som medisin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chlorella, masse grønnsaker og gode melkesyrebakterier i tablettform. Kan være du ikke tåler så mye stekt mat og da kjøtt. Rødt kjøtt (svin og okse) kan være hardt for magen.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) skal prøve rådene dine og krysser fingrene for at det snur snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...