Gå til innhold

Da var man igang


Valeriet

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da har jeg ikke tatt p-piller på over 2 mnd.

Første syklus var 42 dager så trodde jeg var gravid.

Nå er det veldig vannskelig og vite hvor lang syklusen min er, så får se nå om ca 14 dager om hva som skjer.

Hvilken erfaringer har andre som har sluttet med p-pillen? Når fikk dere normal syklus?

Så spennende dette,men jeg vet veldig lite så håper jeg kan bli kjent med dere hær og få gode råd og prate med flere i samme situasjon.

Ha en fin dag alle sammen

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og :velkommen::hoppe:

jeg sluttet på p-pillen i slutten av september og fikk TR 26 sept.

og hadde eggløsningsslim i går så det passet perfekt med eggløsningstiden. Så da er det bare og vente...jeg har ingen aning på når TR kommer siden jeg ikke har hatt skikkelig mens på 8½ år...

vel, nok om meg..

jeg vil bare ønske deg lykke til på veien, og måtte dette være en fryktelig kort prøvedagbok for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, min erfaring var at da jeg sluttet på pillen var min første syklus 35 dager. Tror egentlig jeg har litt kortere syklus, men det får jeg bare vente å se.

Ønsker dre masse lykke til, håper det blir fort klaff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei

Takk for svar.

Spennende dette :jepp:

Håper også dette blir en kort prøvebok, for både meg og dere. Må abonnere på dere, blir skøy når man har andre og dele opplevelsene med.

Lykke til,gleder meg til å følge dere :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Og lykke til som prøver. Håper du kommer raskt inn i en normal syklus!

Selv brukte jeg p-ring og kom inn i normal syklus så og si med en gang... Men dette forstår jeg er veldig forskjellig fra person til person - desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...