AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei. Jeg er ei jente på 26, og ha den siste uken merket en spesiell lukt fra underlivet mitt mens jeg og kjære har Det lukter litt som reker!! Jeg har aldri hatt dette problemet før, er renslig, og skjønner ikke hva som skjer. Kan legge til at jeg har vært helt nydusjet de gangene jeg har merket lukten. Noen som vet hva grunnen til dette kan være?? vet ikke om kjære har merket det, han har iallefall ikke sagt noe om det, men det er jo veldig sjenerende...
FatallyYours Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 det KAN være gardnerella. det lukter litt som.....den fisken du IKKE serverer.
Gjest Moose Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Det trenger ikke være noe galt. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år, og det hender jeg også får denne lukta etter sex, spesielt hvis han har kommet inni meg. Ei venninne fortalte meg at det kan være noe med bakterieflora/ph-verdi på tidspunktet som skaper denne lukten-.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som bakteriell vaginose. Dette kan forekomme dersom man har hyppigere sex enn vanlig, og dersom man vasker underlivet for ofte. Såpe i skjeden er altså fyfy! Da forsvinner de naturlige bakteriene som skaper en naturlig balanse der nede, og ergo den ekle lukten. Har hatt det selv en gang, og det var helt forferdelig. Nå er jeg veldig nøye med å tørke meg godt etter sex dersom han kommer inni meg, og bruker lite med såpe nedentil. Bare skyller ekstra godt med varmt vann der fremme. Finnes slike tuber som heter "Lactal" som du kjøper reseptfritt på apotek. De har hjulpet på meg hvertfall. Om ikke problemet forsvinner etter denne kuren, bør du oppsøke gynekolog/lege, for å få noe reseptbelagt.
FatallyYours Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 og selvsagt, en rekke kjønnsykdommer stinker. Gå til legen din, så får du svar.
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2010 #6 Skrevet 14. oktober 2010 Si meg, hvilke kjønnsykdommer er det som stinker?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2010 #7 Skrevet 14. oktober 2010 Høres ut som bakteriell vaginose. Dette kan forekomme dersom man har hyppigere sex enn vanlig, og dersom man vasker underlivet for ofte. Såpe i skjeden er altså fyfy! Da forsvinner de naturlige bakteriene som skaper en naturlig balanse der nede, og ergo den ekle lukten. Har hatt det selv en gang, og det var helt forferdelig. Nå er jeg veldig nøye med å tørke meg godt etter sex dersom han kommer inni meg, og bruker lite med såpe nedentil. Bare skyller ekstra godt med varmt vann der fremme. Finnes slike tuber som heter "Lactal" som du kjøper reseptfritt på apotek. De har hjulpet på meg hvertfall. Om ikke problemet forsvinner etter denne kuren, bør du oppsøke gynekolog/lege, for å få noe reseptbelagt. Takk for svar alle! Kan nok høres ut som hyppig har "skylda", ekstra ivrige denne perioden, håper på en liten spire;) Merket imidlertid ikke noe til lukt i går under samleie, etter noen dager uten, så "problemet" er vel vekke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå