Gjest smoshi Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har gjort verdens teiteste ting... Hadde sex, uten kondom, i fylla, angrer selvfølgelig. Han kom ikke inni meg, men trakk seg ut rett før han kom. Er faren for å bli gravid veldig stor? Har noen her opplevd å bli gravid, selv om han ikke sprutet inni deg? Uff dette er ikke gøy! Lurer på om jeg kanskje burde ta en angrepille. Men det frister jo ikke serlig det heller. Hvor mange timer kan man max vente før man tar en isåfall? Og hvor lang tid må man vente før man tar en graviditetstest? Håper på svar!!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 http://www.lommelegen.no/322063/nodprevensjon
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har gjort verdens teiteste ting... Hadde sex, uten kondom, i fylla, angrer selvfølgelig. Han kom ikke inni meg, men trakk seg ut rett før han kom. Er faren for å bli gravid veldig stor? Har noen her opplevd å bli gravid, selv om han ikke sprutet inni deg? Uff dette er ikke gøy! Lurer på om jeg kanskje burde ta en angrepille. Men det frister jo ikke serlig det heller. Hvor mange timer kan man max vente før man tar en isåfall? Og hvor lang tid må man vente før man tar en graviditetstest? Håper på svar!! Sykdommer da, det er ikke så nøye?
Tinker8ell Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 hadde det vært meg hadde jeg tatt angrepille. for jeg ville ikke blitt gravid. men dette er ditt valg ..
Gjest smoshi Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Selvfølgelig er det også en bekymring... men det er liksom graviditetsfaren som bekymrer meg mest...
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Selvfølgelig er det også en bekymring... men det er liksom graviditetsfaren som bekymrer meg mest... Ja, folk er rare.
Gjest smoshi Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Enig med deg der kristian Grunnen til at jeg spør på denne måten er fordi en graviditet kan evt stoppes her og nå med en angrepille. Alt for sent å forhindre en evt sykdom nå, desverre.
kristian82 Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Enig med deg der kristian Grunnen til at jeg spør på denne måten er fordi en graviditet kan evt stoppes her og nå med en angrepille. Alt for sent å forhindre en evt sykdom nå, desverre. Ta en angrepille da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå