Gjest Anonym:) Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei, jeg er ei jente på 15 år med asiatisk bakgrunn. I mange år har jeg hatt .. det er ikke hva jeg kan kalle en kul på neseryggen .. mer som en slags stor KLUMP! og siden jeg er asiatisk, er nesen min ganske liten, mens denne kulen er nesten like stor som selve nesetippen ! Jeg tror jeg har brukket nesen min da jeg var liten.. kansje to ganger! Da jeg lærte å gå, datt jeg og slo nesa inni en dørkarm.. I 5 eller 7-års alderen, datt jeg da jeg løp på fire med et skateboard foran meg.. da blødde jeg så innmari, har aldri blødd så mye før ! det er det eneste jeg husker av HARDE slag mot nesa... Nå får jeg litt vondt om jeg presser på oversiden av KLUMPEN (fra alle vinkler). Jeg vurderer å operere, og siden jeg har brukket den kan man få det dekket ... venninna mi tok en operasjon for hun hatet ørene sine, og dette fikk hun dekket ! hun er også bare 15, men hun var 14 da hun tok operasjonen ! :O Hun gikk først til Medi3 og forklarte at ørene var en plage, og dro ned selvtilliten hennes.. så ble hun henvist til lege, for å sjekke om det var noe galt med dem, og så fikk hun operere ! Vil det kreve mer med neseoperasjon? ettersom brusket i ørene ikke har en SÅ viktig oppgave som selve nesen? Takk <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå