Gjest firetruck Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Har lest at noen synes sex når en har mensen er utrolig deilig, og at andre synes det er no-no og helt uaktuelt. Dette er jo forståelig nok veldig individuelt. Til dere som liker sex når en har mensen: Hva er det som gjør dere ekstra kåte? Er det bare en "følelse" eller er det noe fysisk også ( henger kanskje litt i sammen det da )? Jeg er heldig som har ei dame som elsker sex etter en til to dager ut i menstruasjonen, og hun føles "overkåt" Jeg lurer bare på hva det er med mensen som kanskje "trigger" kåtheten. Takker
Gjest Consensio Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Har ingen anelse om hva det er som skjer, men jeg blir også veldig kåt når jeg har mensen. Jeg velger å ikke ha sex i den perioden da, rett og slett fordi jeg syns det er ekkelt, men kan godt forstå de som har det
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Har lest at noen synes sex når en har mensen er utrolig deilig, og at andre synes det er no-no og helt uaktuelt. Dette er jo forståelig nok veldig individuelt. Til dere som liker sex når en har mensen: Hva er det som gjør dere ekstra kåte? Er det bare en "følelse" eller er det noe fysisk også ( henger kanskje litt i sammen det da )? Jeg er heldig som har ei dame som elsker sex etter en til to dager ut i menstruasjonen, og hun føles "overkåt" Jeg lurer bare på hva det er med mensen som kanskje "trigger" kåtheten. Takker Jeg også blir vanvittig kåt når jeg har mensen, men liker å vente til dag to for da har smertene og de største blødningene gitt seg. Dag en og to for meg er bare vondt... Men etter dette er jeg steinkåt og heldigvis syntes kjæresten min det er greit å ha sex under mensen også . Vi har masse sex under den uka jeg har mens. Det sies at jenter blir ekstra kåte under menstruasjon på grunn av økte blodgjennomstrømminger i underlivet noe som gjør at vi blir så lystne på sex. Akkurat som menn blir kåte når de får økt blodgjennomstrømming til penis ved ereksjon
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 De første to dagene så er jeg overhode ikke kåt, men så kommer det Er heldig som har en mann som ikke bryr seg og som gleder seg over kåtskapen.
Gjest Pia Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er omvendt og blir i stedet utrolig kåt noen dager før mensen kommer. Når mensen er der forsvinner all lyst, dessverre, men får kjørt meg godt før :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Har lest at noen synes sex når en har mensen er utrolig deilig, og at andre synes det er no-no og helt uaktuelt. Dette er jo forståelig nok veldig individuelt. Det er det i høyeste grad, ja... Mange føler seg veldig oppblåst i magen fra og med 10 dager før selve mensen (blodet og slimklumpene som renner og lekker ut. I tillegg roter hormonene rundt i hode og kropp, og forvirrer en stakkar i mange dager før selve mensen. I tillegg har mange svært ømme bryster som føles tunge og at det gjør vondt bare noen puster på de! Æsj...ikke noe særlig med sex!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg får litt mer "følsomme" orgasmer når jeg har mens, hvis det går ann å skrive det?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #8 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er omvendt og blir i stedet utrolig kåt noen dager før mensen kommer. Når mensen er der forsvinner all lyst, dessverre, men får kjørt meg godt før :gjeiper: Samme her, kjæresten og jeg har hatt sex hver gang dagen før jeg får mensen uten unntak i tre år, det slår aldri feil, jeg blir ektremt kåt noen dager før jeg får mensen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #9 Skrevet 12. oktober 2010 Jeg sette det i forbindelse med opphold fra p-pillene.. Økt lyst den uka der, ja!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 #10 Skrevet 12. oktober 2010 For meg handler det om at mensen kommer ikke så lenge før eggløsning! Etter jeg har hatt eggløsning har jeg ikke spesielt lyst før neste gang jeg har startet med mensen. Men jeg bruker ikke hormonprevansjon da slik at jeg har en naturlig syklus!
Wonders Skrevet 12. oktober 2010 #11 Skrevet 12. oktober 2010 Har ingen anelse om hva det er som skjer, men jeg blir også veldig kåt når jeg har mensen. Jeg velger å ikke ha sex i den perioden da, rett og slett fordi jeg syns det er ekkelt, men kan godt forstå de som har det skriver under på denne
Sophie-Ann Skrevet 12. oktober 2010 #12 Skrevet 12. oktober 2010 Har sex selv om jeg har mensen, men jeg har ikke økt lyst. Det har jeg når jeg har eggløsning, helt sinnsykt faktisk
Danserinnen Skrevet 12. oktober 2010 #13 Skrevet 12. oktober 2010 hei! har sniket meg inn på kvinneguiden og lest i så mange måneder nå at nå måtte jeg bare melde meg inn:) -jeg kan godt forstå dette. Jeg har hatt en sinnsyk stor sexlyst den siste uka og koste meg godt i går..der jeg blandt annet oppnådde 4 orgasmer på en halv time! Det er ulikt meg. Idag kom mensen og lysten er enorm. Så jeg kan godt tenke meg at sex under denne perioden hadde vært himmelsk! Og det så absolutt ligger noe i dette :rødme:
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #14 Skrevet 12. oktober 2010 koste meg godt i går..der jeg blandt annet oppnådde 4 orgasmer på en halv time! My oh my.
Danserinnen Skrevet 12. oktober 2010 #15 Skrevet 12. oktober 2010 My oh my. jamen det sier jeg også! det er HELT ulikt meg. Før fikk jeg aldri orgasme engang..har heldivis klart å trent meg opp til det nå da, men 4? nei!..
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2010 #16 Skrevet 12. oktober 2010 jamen det sier jeg også! det er HELT ulikt meg. Før fikk jeg aldri orgasme engang..har heldivis klart å trent meg opp til det nå da, men 4? nei!.. Det var vel mer småironisk ment? Litt sånn "du verden, så mye vi får vite, som vi strengt tatt ikke ønsket å vite"?
Danserinnen Skrevet 12. oktober 2010 #17 Skrevet 12. oktober 2010 Det var vel mer småironisk ment? Litt sånn "du verden, så mye vi får vite, som vi strengt tatt ikke ønsket å vite"? da tror jeg du er i feil forum gitt etter å ha lest en del innlegg i dette forumet kan ikke jeg si MITT innlegg er noe gale! haha
pingeline Skrevet 12. oktober 2010 #18 Skrevet 12. oktober 2010 da tror jeg du er i feil forum gitt etter å ha lest en del innlegg i dette forumet kan ikke jeg si MITT innlegg er noe gale! haha Enig og enig! Selv er jeg ikke glad i sex når jeg har mensen, føler meg ekkel. Generelt sett som dårlig hårdag x100!
Gjest Blubberella Skrevet 13. oktober 2010 #19 Skrevet 13. oktober 2010 da tror jeg du er i feil forum gitt etter å ha lest en del innlegg i dette forumet kan ikke jeg si MITT innlegg er noe gale! haha Neida, ditt innlegg er vel bare barnematen iforhold til enkelte andre innlegg som blir skrevet her. Skjønner ikke helt hvorfor noen leser på sexforumet og uffer seg over at noen har fått flere orgasmer enn forventet. Jeg sier "good for you" og unner deg masse kåthet og god sex fremover! Når det gjelder sex under mensen, kan jeg få litt mer lyst i slutten av perioden når de verste blødningene har gitt seg. Men jeg tror litt av grunnen til min økte lyst er at jeg vet at kjæresten ikke vil ha sex under mensen. Jeg vil ha det jeg ikke kan få, for å si det sånn... Det er litt kjedelig å ikke få sex på ei uke, og spesielt når vi kanskje ikke har møttes så mye før mensuka heller. Når jeg synes det er litt for lenge siden sist og samtidig vet at det ikke blir noe på meg på ei uke, blir jeg ekstra tent.
cyanid Skrevet 14. oktober 2010 #20 Skrevet 14. oktober 2010 ser ikke noe problem med det... siden vi faktisk tenner på det begge to, det er noe brutalt over det at han tar meg så hardt at blodet spruter (vel, kanskje litt overdrevent da men ) og vi liker det brutalt! Sikkert litt rart for andre, men vi skader jo ingen, bortsett fra at det kan gå litt hardt utover livmor, men det liker jeg bare og har oppnådd mang en serieorgasme av dette! Sånn, nå er danserinnen fritatt for å få stress med å skrive detaljert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå