Gjest gjest Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei! Jeg er en dame på 35, gift og har to barn. Jeg er sykelig sjalu, får hjerteklapp og blir svimmel hvis mannen nevner andre damers navn, eller hvis han skal noen steder. Hater det hvis han av en eller annen grunn ikke sover hjemme (reiser på kurs f.eks). Føler at ingen liker meg, og verst av alt føler jeg at hvis ingen liker meg, så er det vel ikke så rart... Jeg kan våkne av at jeg griner, og tar ellers lett til tårene. Føler meg som et null og ingenting. Til tider er jeg svært energisk, og til tider har jeg null energi. Føler at livet er svært vanskelig. Jeg tolker alt negativt. Hvis mannen sier at han er glad i meg, blir jeg ikke glad, men tenker heller "hvorfor sa han ikke at han elsker meg-elsker han meg ikke?" Uff, jeg blir helt nedforr av dette. Er det noen som kjenner seg igjen i dette, som kan gi meg noen tips og råd? Tusen takk!
Inger88 Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg vill anbefale deg å prate med noen. F.eks legen. Kankjse det hadde vært lurt å snakke med noen i hjelpeapparetet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå