Meaty Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Samboeren min er stor fan av Manchester United, og jeg tenkte at jeg skulle overraske ham til jul med en fotballtur. VG hadde i dag en guide til dette, og jeg kikket rundt på de forskjellige sidene de foreslo. Jeg har hørt mye negativt om Eventservice, så det er uaktuelt å bruke dem. Derimot virket Reiseshop.no interessant. Flyturen er ikke inkludert, så det greieste er nok å bruke Ryanair sin rute til Liverpool. (SAS flyr til Manchester men prisene er skrudd i været de helgene det er kamp...) Er det greit å komme seg fra Liverpool flyplass til Manchester? Er det noen her som har vært på fotballtur, spesielt til Manchester? Hotellet de bruker heter Premier Inn Manchester City Centre, er dette ålreit? Jeg tenkte at jeg også skulle være med på turen, selv om jeg ikke er noen fan av engelsk fotball. Er Manchester generelt en fin by å shoppe i? Jeg kommer til å bestille 3 netters overnatting, så vi får en del tid utenom fotballen også. Andre tips/ kommentarer? Hva synes dere gutta om at damene deres drar dere med på kombinert fotball- og shoppingopplegg? (Personlig ville jeg helst dratt til London igjen, hvis jeg kunne velge ut fra egoistisk synspunkt. Endret 10. oktober 2010 av Meaty 1
freddy Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 Har akkurat vært på fotballtur til London og sett Arsenal spille. Kjøpte hotell/fotballbilletter gjennom dinlondonguide.no, som kan anbefales på det sterkeste. Seriøse og proffe skandinaviske aktører. Fly bestilte vi selv. Har en venninne som var i Manchester i fjor sommer, og hun skrøt fælt av shoppingmulighetene der iallfall. Google litt, så vil du finne egne artikler om akkurat det (tror bl.a. VG har skrevet noe). De tok tog fra London, og det var visstnok veldig enkelt.
Red headed girl Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Å komme seg fra Liverpool til Manchester er ikke noe problem, en god time på toget. Det du også kan gjøre er jo å ta flyet til London, og ta toget derfra til Manchester (ca 2 timer), dermed kan dere jo kanskje få en overnatting i London også, viss dette er interessant?
Meaty Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2010 Tusen takk for svar og tips! Jeg ser at dinlondonguide har fotballbilletter til Manchester også, så jeg skal se nærmere på den siden. Å reise via London kunne vært et alternativ, men vi var i London for 7. gang i juni så det er ikke så viktig egentlig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Vil anbefale ale som skal til Manchester å skaffe seg dette kortet:http://www.card24.no/card/manchester-united-visa/ Anonymous poster hash: f22fe...ea4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #6 Skrevet 22. februar 2014 Vi dro noen dager før kampen , så ble billigere. Shoppingen er bra. Trafford centre burde du sette av en dag til. Her må man gå langt og lett å bli lurt når man kommer inn , for er en stor butikk der før man kommer til handlegata på senteret. Veldig stort!! Arndale er også sentralt og bra. Hotellet der er greitt Anonymous poster hash: 06af3...816
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå