Gå til innhold

VALS - hvilken skal dere ha?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pappaen min skal skrive og fremføre vals for oss. Han spiller trekkspill og er etter min helt upartiske mening verdens superflinkeste... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde opprinnelig planlagt å danse etter Sørens Vals (Nyttårsvalsen) og deretter skulle alle danse til Waltz For The Moon. Men ingen av oss er særlig glad i å danse vals og ikke særlig flinke, så vi danset heller rolig dans etter Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen.

Skrevet

Hei

Tror at vi skal ha Robbie Williams (Frank Sinatra sanger) husker ikke hva sangen heter men nr.2 på Cdèn med hvor han har på seg smoking. Vi har ikke forsøkt å danse til den ennå, men tror det skal gå bra.

Skrevet

Jeg regner med vi skal ha "From this moment on" med Shania Twain..

Skrevet
Har rått stjålet en idé fra Tex, vi skal bruke "Someday my prince will come" som vals.

:kul:

Skrevet
Jeg sliter med å finne sang til brudevalsen. Er det noen som har noen tips?Min kommende er ingen danseløve (han liker å danse men er ingen ekspert...hi-hi :lol: ) Vi må derfor ha en enkel vals vi lett kan følge?

Vi har tenkt å få en som kan lære oss litt hjemme før den store dagen! Har dere tenkt å få hjelp?

Vi danset rundvals til "The second waltz", en flott vals som er veldig grei å følge. Man kan til enhver tid høre... 1-2-3...1-2-3. Min mann er heller ingen danseløve, men han greide seg veldig fint til denne valsen. :D

(En liten skrivefeil gitt... ;-))

Skrevet
Vi rundtvals danset til "The second waltz", en flott vals som er veldig grei å følge. Man kan til enhver tid høre... 1-2-3...1-2-3. Min mann er heller ingen danseløve, men han greide seg veldig fint til denne valsen.

Den må jo til og med min sambo klare å danse til :D genial!

Skrevet

Vi skal danse vals til John Denver - Annies song. Verdens mest romantiske sang, spør du meg! :P

Skrevet
Vi skal danse vals til John Denver - Annies song. Verdens mest romantiske sang, spør du meg!  :P

Åh... den var romantisk :hjerter: Lastet den akkurat ned. Veldig sånn sang man blir lykkelig av.

Skrevet

Ja, ikke sant?! Får lyst til å danse på en eng når jeg hører den! Og så nyforelsket! :lol:

Skrevet

Tuuusen takk, - så utrolig bra ide - Annies song er jo bare vakker, og jeg hadde aldri tenkt på at man kunne danse vals etter den...nå må vi bare begynne å øve!! :hoppe:

Gjest Hatshepsut
Skrevet

Vi dansa brudevals etter "Around the World" med Nat King Cole (den melodien som Haakon og Mette-Marit dansa til), den er ganske rolig og går ikke for fort (det er ikke lett å stokke beina når man har en lang og vid kjole på seg!).

Etterpå ble alle gjestene med på "Take this Waltz" av Leonard Cohen. Den synes jeg er kjempefin! Litt raskere takt.

Skrevet

Hva med

I'd love you all over again - Alan Jackson

eller

Tennessee Waltz - Ann Murray

SLik som det ser ut nå, så blir Alan Jackson sin brukt hos oss (det er den vi har prøvd oss litt med)

Skrevet

Jeg har ikke lest tråden, men vil si i fra at jeg fant litt valsemusikk (bla Taube) da jeg rota rundt på serveren i dag. Sletter området om kort tid - for dette vil jeg ikke ha ute lenge ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...