Gå til innhold

Gave til storebror


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

Er litt tidlig ute her, rett og slett fordi jeg vet at jule nærmer seg og har ingen ide om hva jeg kan g til broren min. Hva verre er, har han bursdag i desember også. Altså er det to forskjellige gaver eller en stor gave jeg må gi. Aner ikke hva jeg kan finne på! Han blir 22, og er veldig typen som kjøper det han vil ha når han vil ha det. Altså er det nok ikke noe han ønsker seg som han ikke har. Jeg føler derfor jeg må finne på noe som han ikke vet at han vil ha enda, om dere skjønner.

Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe til ham? Han er student og bor i København for tiden. Han er er ganske aktiv,og ganske smart. Liker å lese, og han liker tekniske duppeditter osv, men jeg har ikke lyst til å kjøpe FOR tekniske ting til ham.

All hjelp mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har noen ganger kjøpt huspleie til min storebror. Er ikke noe han kjøper seg selv, men blir veldig fornøyd når han får. Kjøpte en rens han vasker ansiktet med i dusjen om morgenen, en etterbarberings aloe gel og en fuktighetskrem. Fra Clinique, tror jeg. Eller Biothem...

Har også hatt suksess med Tiger-belte, skivotter, therma rest liggeunderlag og konsertbilletter til han og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt tidlig ute her, rett og slett fordi jeg vet at jule nærmer seg og har ingen ide om hva jeg kan g til broren min. Hva verre er, har han bursdag i desember også. Altså er det to forskjellige gaver eller en stor gave jeg må gi. Aner ikke hva jeg kan finne på! Han blir 22, og er veldig typen som kjøper det han vil ha når han vil ha det. Altså er det nok ikke noe han ønsker seg som han ikke har. Jeg føler derfor jeg må finne på noe som han ikke vet at han vil ha enda, om dere skjønner.

Er det noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe til ham? Han er student og bor i København for tiden. Han er er ganske aktiv,og ganske smart. Liker å lese, og han liker tekniske duppeditter osv, men jeg har ikke lyst til å kjøpe FOR tekniske ting til ham.

All hjelp mottas med takk!

Hehe var som jeg skulle skrevet det selv :P broren min har og bursdag i desember, og han liker og tekniske ting ;p bare at han fyller 30, så må slå litt ekstra på stortromma i år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...