Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest mirimi

Skulle lage meg pølser en gang mens jeg snakket i telefonen, så jeg hentet pølsene og tok de av en eller annen grunn med inn på badet og la de oppå skittentøyskurven, der de ble liggende for å tine... Nei, varmekablene var ikke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den følelsen.... Når hele butikken stinker skikkelig (!!!) dritt, kassadama bak kassa holder på og spy, og du husker at du glemte å kaste posen med hundebæsj du har i lomma. Det verste er at jeg tømte de andre lommene før jeg gikk inn i butikken :roll:

( Nei, jeg har ikke for vane å ha lommene fulle av hundebæsj. Men på vei til butikken møtte vi en annen stor hannhund, og jeg tenkte at det var greit å ha begge hendene tilgjengelig )

Anonymous poster hash: f0b2a...5d3

:ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert nevnt dette før i tråden...
Og andre har sikkert nevnt det også..

Men dere vet den følelsen,
Den følelsen at du skal hente noe på ett annet rom,
Men når du kommer til det rommet,
Så har du glemt hva det var du skulle hente...

#DenFølelsen...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag klarte jeg det utrolige. Vi har en slags benk bak sofaen. Skulle lete etter noe i kurven som står oppå der. Også klarte jeg å rive ned glasset til samboeren min! Landet cola over hele sofaen og samboeren min. Det verste er at jeg tenkte på det hele veien at jeg ikke måtte rive ned glasset xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min fikk med seg en skitten kaffekopp på skolen idag istedet for vannflaska si....

Gikk helt i surr da jeg skulle ta kaffekoppen min inn igjen på kjøkkenet, og ordne vannflaska hennes og putte den i skolesekken :sjenert:

Oppdaget vannflasken hennes flere timer etter at hun dro på skolen...."hæh, hvorfor står drikkeflasken på kjøkkenet?? Jeg puttet den jo vitterlig i sekken hennes........tenke tenke tenke"..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i blokk og har da følgelig en univeralnøkkel som går til hoveddøren og min egen inngangsdør.Min egen dør kan være veldig treg å låse noen ganger. En dag da jeg skulle kaste noen vinflasker cirka 50 meter bortenfor blokken fikk jeg ikke låst den. "Det gjør jo ikke noe, jeg er jo tilbake om ett minutt" tenkte jeg.

Hvem måtte stå utenfor til noen kom fordi hun ikke tenkte på at hun faktisk trenger nøkkel til å komme seg inn i selve blokken? :klaske:

Og hvem var enda dummere som ikke tenke på at hun kunne ringe på til noen av naboene? :flau:

Endret av The Kitten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Sto opp klokka 5, heiv meg i dusjen, smurte matpakke og syklet til jobb... for så å oppdage at jeg ikke hadde tidligvakt idag. 

Sjefen bare: "hæh, skal du på jobb idag da" da jeg møtte henne utenfor sykehuset. Ja, skal jo det svarte jeg. Var så sikker i min sak at jeg gikk i garderoben og skiftet, og sjekket turnusen da jeg kom inn på avd. 

Var bare å gå ned til garderoben igjen,  skifte, og sykle hjem igjen. Jentungen min skjønte ingenting da jeg kom hjem  :fnise:

Til mitt forsvar så er det ikke lenge siden vi fikk ny turnus...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg jobber i et arrangementlokale, og denne dagen var det et par som skulle ha en feiring. Jeg hadde fått beskjed om at det skulle komme 56 gjester. Bordene blir satt opp, og pådekket til nøyaktig 56. Jeg telte over flere ganger for å være sikker.

Når gjestene skal sette seg, er det to som ikke har plass. Kontaktpersonen kommer kjeftende inn på kjøkkenet, og spør hvorfor jeg ikke har dekket bord til alle. Jeg forklarte at jeg er 100 % sikker på at jeg har gjort riktig. Dette var også bordservering, så det var bestilt en kokk som stod og la opp 56 forretter, 56 hovedretter osv. Kontaktpersonen trodde ikke på meg, og vandret bestemt ut og telte over plassene. Joda, 56 plasser. Hun stod og klødde seg i hodet, og lurte på hvordan dette hadde seg.

Etterhvert måtte jeg nesten spørre om hun tilfeldigvis hadde glemt å telle med seg og mannen. Hun ble rimelig flau. Kokken som hadde beregnet 56 av hver rett ble også litt oppgitt, men hun hadde heldigvis tatt med litt ekstra mat. Så det ordnet seg, men hvor fjern går det an å bli!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til! Familien min leide bil i Irland, og det var jo veldig nytt dette med å kjøre på feil side av veien. Mamma kjørte og søster satt i passasjersetet, og vi kom til en bomring. Mamma ga søster bompengene, så hun kunne legge de i kurven. Hun tenkte så klart at bomringen var på venstre side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

En gang så tok jeg potetgull posen og skulle til å begynne å helle den mot munnen når jeg egentlig skulle drikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, det er det som er poenget mitt.

Anonymous poster hash: 723ee...ab0

?

Anonymous poster hash: b20e0...947

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Dette skjedde ikke meg men kusinen min. Vi dro på kino og disken hadde en sprekk under. Så fort vi fikk billettene våre tok venninna mi billetten sin inn i sprekken uten å tenke over det. Vi gikk til kinoen som lå 5 minutter unna til fots (var et helt annet bygg så vi måtte ut), og når vi kom frem til inngangen inn i salen og måtte levere billettene, begynte hun å få helt panikk. Vi løp tilbake og hun måtte begynne å finne sprekken og prøve å dra ut billetten. Du kan si det var mange som stirra på oss og hun var for flau til å innrømme noe til de som jobba på kinoen, ingen skjønte hva ho drev med og jeg klarte ikke holde igjen latteren. Kan si ho lette etter billetten i omtrent 5 minutter, og de minuttene var veldig lange :fnise:

Noe idiotisk jeg gjorde engang var å holde mobilen når jeg skulle vaske hendene. Jeg trodde mobilen min var sånn hard såpe og satte den rett under kranen. Kan si jeg fikk panikk når jeg skjønte det ikke var såpen jeg skylte men mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest The Lost Dreamer

Kom på en ting til og det var faktisk ikke for så lenge sida. Jeg var kjempetrøtt og hadde nettopp sovna inn klokka 23.00. Plutselig våkner jeg, spretter opp av senga uten å nøle, skylder ansiktet, sminker meg, fikser håret og kler på meg og går ut. Jeg skjønte ikke hvorfor det var så mørkt ute, for rundt 7 tiden pleide det jo å være lyst ute, men tenkte ikke mye på det. Jeg gikk til busstoppet og sjekka klokka, og skjønte ikke før da at klokka bare var midnatt.... Det verste var at jeg var uthvilt etter bare å ha sovet i 1 time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til og det var faktisk ikke for så lenge sida. Jeg var kjempetrøtt og hadde nettopp sovna inn klokka 23.00. Plutselig våkner jeg, spretter opp av senga uten å nøle, skylder ansiktet, sminker meg, fikser håret og kler på meg og går ut. Jeg skjønte ikke hvorfor det var så mørkt ute, for rundt 7 tiden pleide det jo å være lyst ute, men tenkte ikke mye på det. Jeg gikk til busstoppet og sjekka klokka, og skjønte ikke før da at klokka bare var midnatt.... Det verste var at jeg var uthvilt etter bare å ha sovet i 1 time.

Du vet hva å sovne inn betyr??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

En gang tørket jeg meg bak og kastet papiret på gulvet i stedet for i doen. Skjønte ingenting... Måtte også vaske gulvet...

Det hender at jeg kaster søppla i vasken og oppvasken i søppla. Helt utrolig at det går an.

Hadde blåbærpai rett på rista i ovnen. Uten bakepapir.... Alt innholdet rant gjennom rista og rett på gulvet. Jeg er helt utrolig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...