Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Opplevde et par ganger på ungdomsskolen; Våknet, stod opp, dusjet og kom opp på kjøkkenet og lurte på hvorfor ingen hadde stått opp enda. Vanligvis dro pappa på jobben rett før jeg kom opp og hadde da smurt matpakke og brukt en av tallerkene vi alltid satte frem kvelden i forveien. Kikket på klokka og oppdaget at den var to på natta. -.- Var bare å gå ned og legge seg igjen med håndkle på puta. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En til som er ganske ille:

Jeg la meg nedpå for en powernap, hadde vært våken hele natta. La meg 6, våknet uthvilt 7. Skulle ta toget kl. 8 på kvelden.

Sjekker klokka, får fullstendig panikk, ringer og bestiller taxi, stormpakker og drar ned til stasjonen kl. halv åtte på morgenkvisten.. før jeg innser at det er 12 timer til toget går. *sukk*

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest stressende begynnelsen på en ferie som jeg kan huske:

Jeg skal på påskeferie fra folkehøgskolen. Skal ta bussen til byen og så ta kystbussen som jeg skal betale for på bussen, og har planlagt og ta til et spesielt klokkeslett. Da jeg kommer til bussen merker jeg at jeg har glemt lommeboka og kortet, men jeg får låne penger til den bussen fra en av de fra folkehøgskolen, så da leter jeg etter tingene for å se om jeg finner de. Finner det ikke...

En av lærerne på folkehøgskolen - som jeg fikk spurt på melding om kunne sjekke på rommet mitt om han fant lommeboka og kortet, der han fant det - ringer meg etter litt og sier at han skal hjem, så jeg kan få sitte på med han til ..... (husker ikke hvor det var, men hvertfall slik at jeg kunne ta bybanen og rekke den planlagte kystbussen), så kan han ta med lommeboken og kortet til meg. To av de andre lærerne sitter også på med han. Ser at hun ene har tingene mine.

Hun læreren som har tingene mine går av før oss andre. Da hun går kommer jeg på at jeg ikke kan huske å ha fått tingene mine fra henne. Sier i fra, men han ene læreren var ganske tvilsom på at jeg ikke hadde det, så jeg tok å sjekket og der var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mest stressende begynnelsen på en ferie som jeg kan huske:

Jeg skal på påskeferie fra folkehøgskolen. Skal ta bussen til byen og så ta kystbussen som jeg skal betale for på bussen, og har planlagt og ta til et spesielt klokkeslett. Da jeg kommer til bussen merker jeg at jeg har glemt lommeboka og kortet, men jeg får låne penger til den bussen fra en av de fra folkehøgskolen, så da leter jeg etter tingene for å se om jeg finner de. Finner det ikke...

En av lærerne på folkehøgskolen - som jeg fikk spurt på melding om kunne sjekke på rommet mitt om han fant lommeboka og kortet, der han fant det - ringer meg etter litt og sier at han skal hjem, så jeg kan få sitte på med han til ..... (husker ikke hvor det var, men hvertfall slik at jeg kunne ta bybanen og rekke den planlagte kystbussen), så kan han ta med lommeboken og kortet til meg. To av de andre lærerne sitter også på med han. Ser at hun ene har tingene mine.

Hun læreren som har tingene mine går av før oss andre. Da hun går kommer jeg på at jeg ikke kan huske å ha fått tingene mine fra henne. Sier i fra, men han ene læreren var ganske tvilsom på at jeg ikke hadde det, så jeg tok å sjekket og der var det.

HÆ? :lete: Det var fryktelig rotete formulert.

Anonym poster: ba136369077b85bfc258ca8d43e00002

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, så morsom tråd!

Gjør noe dumt hele tiden, er veldig fjern av meg til tider! I stallen har jeg flere ganger glemt å ta på meg hjelm, festet saler og andre reimer. En gang var jeg kommet hjem når jeg oppdaget at jeg bare hadde festet en tøyle.. da vet du at du har en grei hest i alle fall :fnise:

Jula 2011 presterte jeg også å helle karri over grøten isteden for kanel.

Oh, kjenner meg igjen! Jeg glemte å stramme gjordten ordentlig én gang, og det gikk forsåvidt fint. Helt til vi kom til noen lave greiner, og jeg lente meg litt til siden for å unngå dem. Plutselig lå jeg på en steinhelle på bakken, hadde veldig vondt og så på salen som sto sidelengs på hesten. Hun stirra på meg og lurte på hva i alle dager jeg gjorde på bakken!:P

Har også tatt kyllingkrydder på ting det skal være kanel på..!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å velte og tryne inn i veggen da jeg tok på meg joggebuksa i går morges jeg.. :sjenert: Ikke fordi jeg mistet balansen da jeg tok på meg buksa. Nei, ETTER at buksa var kommet på, fant kroppen min det for godt at velte var en fin ting.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er usedvanlig flink til å finne kompliserte løsninger på forholdsvis enkle ting.

Som da jeg for noen år siden jevnlig var på helsestasjonen med babyen. Synes det var så innmari langt å gå dit, så dette klaget jeg litt over til min mor, og avsluttet med "Heldigvis er det jo veldig kort vei hjem igjen, da..."

"???...? Hvorfor går du ikke bare samme vei både til og fra?"

Ja, hvorfor gjorde jeg ikke det, egentlig... :forvirret:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kaste en gammel regnjakke da jeg plutselig fant ut at det måtte fyres i vedovnen.. La regnjakka på ovnen og tenkte ikke mer over det før det begynte å lukte skikkelig ille i leiligheten. Jaja, jakka skulle jo likevel kastes, men lukta kunne jeg vært foruten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg skulle koke meg et egg, så jeg tok vann i kjelen og satte på platen. Etter en stund reagerte jeg på at vannet brukte fryktelig lang tid på å koke opp, så jeg begynte å lure på om jeg hadde satt på feil plate. Hvordan valgte jeg å sjekke dette? Selvfølgelig ved å KJENNE på alle platene. Det gikk jo som det måtte: Jeg la hånden ned på en gloheit plate og hørte en freselyd. Det var ikke behagelig, og jeg følte meg ikke spesielt intelligent heller :ler:

Anonym poster: 168838b82e20c210c6537b439c0117de

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har skjedd som med meg som med alle andre at jeg har lett etter mobilen mens jeg har snakket i den. Lagt den i kjøleskapet,

Har også skjedd at jeg skal begynne og "gire" opp hunden, uten å tenke på at jeg har tilskuere. Rimelig flaut om jeg begynner å snakke i fistel med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos dyrlegen med katten min, bare vaksiner og sånn, ikke noe galt. På tebanen ( han er veldig vant med folk og transport, ingen fare ) så satt jeg meg ned og glemte hvor jeg var, tydeligvis.

- Fin pus, er det min fine pus? Er det lillepusen til maaaammmmmmaaaaa, jaaa det er det. I dag skal vi til dyrlegen, er fine pus redd for dyrlegen? Nei, det er han ikke, fine pusen til mamsen ja..

Dette sa jeg mens jeg så ned i buret og koste ham på hodet med fingrene. Da jeg løftet blikket så satt halve vogna og så rart på meg, og det var enda 5 stopp igjen til jeg skulle av.

Anonym poster: ce059cd419a18dd05784119ceb07ca67

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: :skratte:ser det for meg, herlig!

Anonym poster: 4468f504acc692a079759f1b5e7762cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

En gang da jeg hadde handlet brød i butikken la jeg brødet oppi en pose for så å legge dette i fryseren. Etter en stund lurte jeg på hvor lommeboka mi var blitt av... :vetikke: Heldigvis var det ingen sedler i den. :)

Jeg har også klart å legge en lipsyl i fryseboksen pga samme årsak. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden til eksen hadde en tendens til å bli glemt igjen i buret i bilen. Både jeg og henne var ganske distre. Vi kom ikke på at "noe" manglet i leiligheten før etter 10-15min, for det var så merkelig stille der...

Anonym poster: 9139080beb55409b7cfad8bf3b6cd8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig trøtt en morgen, traktet kaffe og fant fram en skål med havregryn og melk. Uten å tenke meg om, hadde jeg helt kaffe på havregrynene og melk i kaffekoppen, men det verste var at jeg ikke merket dette før jeg hadde spist halve skålen med havregryn :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lister seg stille ut av verdas kjedeligaste tråd*

Anonym poster: 6f5c18d8fcd75090356c8e4856e32fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*Lister seg stille ut av verdas kjedeligaste tråd*

Anonym poster: 6f5c18d8fcd75090356c8e4856e32fe9

*himler med øynene over verdens teiteste kommentar *

Anonym poster: e58aeba39e5942750e027347065206b1

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd ved noen tilfeller da noen skulle sitte på hjem, at jeg kjørte før alle hadde rukket å sette seg inni bilen. Satt helt i min egen verden, og plutselig hører jeg noen som roper "vent til jeg har kommet inn". Å søren, skulle du bli med du og ja, var første reaksjon. Tyder på at jeg var litt distre ved de episodene der. He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, elsker historiene her!

Anonym poster: 90af848b05dcd0ffb05e9f2c9bdb7263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke gaffelen som jeg brukte til å røre i spaghettien med igår, så jeg tok en ny. Da jeg tømte spaghettien i dørslaget så fant jeg gaffelen......hadde kokt i 8min den og;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...