Gjesten Skrevet 20. oktober 2011 #441 Del Skrevet 20. oktober 2011 hehee, xen min pleide å spøke med at han skulle brannsikre hele meg. jeg har nemlig utallige brannsår-arr oppover innsiden av armene, så hvis jeg hadde giddet så kunne jeg ha skrevet side opp og side ned i denne tråden om hvor fjern jeg har vært og brent meg 345425 ganger! jeg har svimerke-hull på en del klær også fordi jeg har enten sittet oppå en ovn eller stått omtrent inni peisen fordi jeg er så ufattelig kald hele tiden!! Haha **Note to self: Ingen levende lys når man leker med Nozi** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. oktober 2011 #442 Del Skrevet 20. oktober 2011 Haha **Note to self: Ingen levende lys når man leker med Nozi** det er lurt ja gjesten har du ikke lagt merke til at jeg altid sitter å kose med/på lyset som står på bordet når vi er ute? eller, vi har kanskje ikke vært på så mange steder med lys? men jeg har heldigvis blitt ganske smedfingret, så jeg tåler det meste opp til 1200 watt, et bål eller en peis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 20. oktober 2011 #443 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det fjerneste jeg har gjort i rekken av uhumskheter og artisteri må være da jeg akkurat hadde tatt på maskara før jeg skulle på jobb. SELVFØLGELIG måtte jeg nyse ettersom det er et ganske kraftig lys over speilet. Alle vet jo hva som skjer når man nyser med nylagt maskara... Tenkte at jeg måtte fjerne det og begynte på det ene øyet, plutselig ringte telefonen og jeg sprang ut i stua for å ta den. Heftet av mobilen og stresset av hvor mye klokka var, sprang jeg ut i gangen, heiv på meg jakka og spurtet til bussen. Synes folk så rart på meg, men det slo meg ikke hva det kunne være før sjefen spurte meg på jobb (en time hjemmeifra med buss): "Har du hatt en hard tur til jobb du? Sånn der kan du ikke se ut når du jobber. Gå ned i garderoben og fiks deg du." FLAUT sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. oktober 2011 #444 Del Skrevet 20. oktober 2011 Idag; Tar alltid av meg gifteringen og legger den oppå kaffemaskina før jeg lager middag. Halveis under kokkeleringen oppdager jeg en posesnus på kaffemaskina..........klør meg litt i hodet og lurer på hvorfor den ligger der.. Full fart i bossbøtta og graver igjennom søppelet før jeg finner ringen min.. Må slutte å snuse.......... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 20. oktober 2011 #445 Del Skrevet 20. oktober 2011 Dagens lille godbit: Jeg kom i fin fart ut fra damedoen på et kjøpesenter, ser ei dame som kommer inn døren og griper den før den slår igjen. Halveis gjennom døren stopper jeg og kikker meg rundt. Oppdager at i stedet for å gå ut utgangsdøren hadde jeg havnet på handikaptoalettet. Litt undrende måtte jeg pent gå ut igjen og finne riktig dør for å komme meg ut... Dørene så jo ganske like ut når jeg ikke så nøye på dem. Ekstra bra at den som kom bak meg fikk se meg der jeg sto om måpet i døråpningen Retningssanser en visst ikke helt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 20. oktober 2011 #446 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Kjenner meg igjen i mye her ja! Den klassiske jeg ofte går på når man skriver en sms samtidig som du snakker med noen, og det du snakker om blir automatisk ordet i sms'en. I går snakka jeg og moren min om hva vi skulle ha til middag. Jeg skriver samtidig melding til en venninne og holder på å skrive "glad i deg" i slutten av meldingen.. så sender jeg den for så å oppdage at det står "glad i spaghetti" I de aller fleste tilfeller oppdager jeg det før jeg sender.. men det har vært noen flauser ja :gjeiper: En annen er jo når man kommer ut på kjøkkenet, stua eller hvilket rom det gjelder, for så å glemme hva du skulle der. Du går tilbake til rommet du var i, setter deg, husker hva det var og så ut på kjøkkenet igjen. En gang kjørte jeg i bilen og glemte hva jeg skulle. Det var helt fjernt. Jeg bare snudde og da jeg var nesten hjemme igjen husket jeg at jeg skulle handle brød og pålegg, er det mulig?!! Endret 20. oktober 2011 av Dronning Sheba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dronning Sheba Skrevet 20. oktober 2011 #447 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Jeg trodde forresten at jeg aldri skulle få lagt meg i går kveld.. Jeg hadde sittet oppe etter mannen gikk og la seg, for jeg skulle absolutt se ferdig den skumle filmen jeg var midt inni. Så da filmen var slutt, og jeg var livredd selvfølgelig, skyndte jeg meg å låse døra, slå av alle lysa, pusse tenner og hoppe opp i senge og dra dyna godt opp over ørene (sånn at ingenting "farlig" kan ta meg ) Da jeg endelig har kommet dit, så husker jeg at jeg hadde tenkt å ta med meg boka mi fra stua, sånn at jeg kunne lese litt for å bli trøtt. Den hadde jeg glemt. Så da var det opp igjen av senga, på igjen med alle lys (mørkredd, og spesielt i går!), finner boka, skrur av lysene igjen og løper tilbake. Med dyna trygt over ørene igjen husker jeg at mobilen ligger igjen på stua, og den MÅ jeg jo bare ha tilgjengelig 24/7 . Samme prosedyre gjentas. Av med lysene igjen, og under dyna. Da oppdager jeg det jeg har visst lenge: Mobilen er strømtom. Laderen er på stua. Løper ut på stua igjen, denne gang orker jeg ikke å slå på lysa, så det ender med at jeg snubler i en lenestol og ligger og kaver på gulvet. På vei tilbake med mobilladeren i hånda husker jeg at babymonitoren også ligger på stua, og den er kjekk å ha, så henter jeg den. Vel oppe i senga igjen så kjenner jeg at jeg må tisse... Det er ikke så greit!! Kudos til deg! Når jeg har sett skrekkfilmer tror jeg på monster i skapet, troll under senga og skumle menn utenfor dører/vinduer. Jeg hadde aldri våget meg ut av senga engang! Etter å ha sett slike filmer er jeg ALLTID rask opp i senga. Jeg nærmest hopper opp i senga, må jo berge føttene mine! For jeg kan IKKE sitte på senga med føttene på gulvet.. Klart noen kan være under den og ta tak i føttene mine! Og jeg er godt voksen, patetisk Endret 20. oktober 2011 av Dronning Sheba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 20. oktober 2011 #448 Del Skrevet 20. oktober 2011 Her var det mye moro! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har løpt til bussen, rukket den akkurat også kommet på at nei jeg har ikke sko på meg...det er Hello Kitty tøflene mine Bare å hoppe av på neste stopp og tusle hjemover. En gang på vors, kunne jeg ikke finne skoene mine, jeg så overalt etter dem, og kunne ikke finne dem noe sted - så frustrert ble jeg at jeg trasket hjem barebeint gjennom Nygårdshøyden - det var ikke før dagen etterpå at jeg innså at jeg hadde lagt skoene mine i vesken, siden alle jentene på vorset hadde like/lignende sorte pumps.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2011 #449 Del Skrevet 2. november 2011 Min mor har greid det kunststykket det er å fylle majones på såpedispenseren. Og så har min far hatt melis i kjøttkakene. Det skulle være potetmel. Han oppdaget det heldigvis før de ble servert, men likevel.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 2. november 2011 #450 Del Skrevet 2. november 2011 Her var det mye moro! så frustrert ble jeg at jeg trasket hjem barebeint gjennom Nygårdshøyden Au au au au au...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 2. november 2011 #451 Del Skrevet 2. november 2011 Au au au au au...! Det var heldigvis ikke gjennom parken, men nedover forbi Museumet og vektertorget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 3. november 2011 #452 Del Skrevet 3. november 2011 I går klarte jeg å sette melken i skapet. En annen gang klarte jeg å legge bilnøkklene i fryseren. Herregud skjønner ikke åssen det går ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. november 2011 #453 Del Skrevet 3. november 2011 Prøver flere ganger å bruke coop-kortet til å betale med... Glemte at det var planleggingsdag i barnehagen neste dag, og dermed langhelg, så tok ikke med uteklærne eller skoene til barnet hjem.. Stakkars. Sitte inne hele langhelga bortsett fra turer til butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. november 2011 #454 Del Skrevet 3. november 2011 Også er det en klassiker at jeg etter en våt natt på byen har blitt hysterisk for at jeg ikke finner jakka mi.. Blitt hysterisk på de i garderoben, vaktene, vennene mine, for de må hjelpe meg og finne den jævla jakka! Hver gang har jeg den enten ikke med, eller har knytt den rundt livet................................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 3. november 2011 #455 Del Skrevet 3. november 2011 Mye rart jeg har gjort i hjernedøde øyeblikk. - Tatt Zalo i vaskemaskinen istedet for vaskemiddel, ikke rent lite heller. - Tatt Zalo i opppvask maskinen, det ble veldig mye søl av det. - Pleier å sende mobilen min bortover bordet, fordi jeg er for lat til å gå rundt bordet for å finne ynglingsplassen min når jeg skal bare et lite æren. Greide å kaste den ned trappa i stedet. (Den overlevde!) - Gått ned for å hente posten for tredjegang, når jeg hentet posten allerede den første gangen. Hadde bare glemt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 3. november 2011 #456 Del Skrevet 3. november 2011 I går kom jeg relativt sent hjem fra skolen, ved inngangsdøren får jeg panikk - jeg har ikke nøkkelen med meg! Jeg stresser som en gal, å miste nøklene er min største frykt av en eller annen grunn. Selvfølgelig var ikke hun jeg bor med hjemme, så jeg endte med å tømme hele sekken ved inngangsdøren. Så ser jeg opp....og nøkkelen sitter i låsen.... Jeg er i grunn glad jeg var alene og ingen så meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 3. november 2011 #457 Del Skrevet 3. november 2011 Mye rart jeg har gjort i hjernedøde øyeblikk. - Tatt Zalo i vaskemaskinen istedet for vaskemiddel, ikke rent lite heller. - Tatt Zalo i opppvask maskinen, det ble veldig mye søl av det. - Pleier å sende mobilen min bortover bordet, fordi jeg er for lat til å gå rundt bordet for å finne ynglingsplassen min når jeg skal bare et lite æren. Greide å kaste den ned trappa i stedet. (Den overlevde!) - Gått ned for å hente posten for tredjegang, når jeg hentet posten allerede den første gangen. Hadde bare glemt det. Ser det for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. november 2011 #458 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg hadde vært på en ortopedisk klinikk for å legge inn en såle i skoene, og måtte plassere busskort(+bankkort som jeg har i kortlomme) et lurt sted siden jeg måtte sette vesken fra meg i venterommet. Da jeg kom ut igjen, sjekket jeg gjennom alle lommene og kunne ikke finne kortmappen. Jeg hadde husnøkler og slikt, men kortene kunne jeg ikke finne. Jeg var desperat og damen i resepsjonen og noen av de andre på venterommet ble med og lette, men vi kunne ikke finne noe. Da tenkte jeg at det er vel best å gå inn til byen og stenge busskort og bankkort, og ta ut litt penger ved hjelp av kredittkortet jeg også hadde med. Litt kjedelig, for jeg hadde tenkt å handle på en butikk jeg sjelden handler i og som er litt spesiell. Dessuten var det en skikkelig sørpedag på våren og de skoene jeg hadde på meg var ikke særlig egnet til å gå langt i. Jeg kommer inn til byen, er nesten fremme ved busskontoret og kjenner på bukselommen min, og gjett hva som var der??? Ja, riktig, kortmappen. Tror problemet var at jeg pleier å ha mobilen i akkurat den lommen, så jeg er vant til vekten og følelsen, så derfor sjekket jeg ikke der, men da følte jeg meg lite klok. Heldigvis er det ingen som vet dette og jeg kom meg unna med noen små mentale slag i pannen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2011 #459 Del Skrevet 3. november 2011 Hadde hatt bilen på Naf-test og skulle kjøre ut på veien. Plutselig så sto det helt stillt om hvilken side av veien jeg skulle kjøre. Ikke klarte jeg å tenke logisk heller. Jeg husket at når man svingte til høyre så fulgte man fortauskanten så da gjorde jeg det. Problemet var at jeg egentlig skulle til venstre ) Må legge til at jeg hadde hatt lappen og bil i over 10 år da det her skjedde. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 3. november 2011 #460 Del Skrevet 3. november 2011 gikk fra jobben og sa GOD HELG til mine kolleger.. Fikk til svar Leanne?! Kommer du ikke i morgen du eller... Å ja, var visst bare torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå