smygende_lodde Skrevet 9. oktober 2015 #921 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg stod med en nokså stor fontene og skulle kaste en mynt oppi slik man ofte gjør. Jeg hadde også nettopp tatt bilder av meg selv foran denne fontenen, så jeg hadde mynten i den ene hånda og kameraet i det andre. Ja, jeg heiv kameraet oppi fontenen.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #922 Del Skrevet 9. oktober 2015 Jeg elsker å ta ansiktsmaske. Har en spesiell som er helt grå på huden, men den merkes ikke. På huden vel og merke - de i butikken merket den godt. HAHA. Shit. Livet, dere. Anonymous poster hash: 04a78...41c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 10. oktober 2015 #923 Del Skrevet 10. oktober 2015 (endret) ? Anonymous poster hash: b20e0...947 "Hvor fjern går det an å bli" - Jo, skrive i feil tråd Endret 10. oktober 2015 av 123Sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 10. oktober 2015 #924 Del Skrevet 10. oktober 2015 her om dagen overhørte jeg noen eldre kjerringer som diskuterte hva slags miljøvennlige ting dem kunne gjøre for miljøet, og hvor forferdelig det var at så mange trær eller noe ble hugget ned hvert eneste år. En av dem påstod faktisk at det hadde vært ett mye bedre alternativ å bruke en vanlig sånn kopi-maskin for å skaffe skrivepapir i stedet for å hugge ned så mange trær og sånn for å skaffe papir. For en kopi-maskin bruker bare litt elektrisitet hver gang den produserer skrivepapir, og dette kunne man bare kompensere for med å sette opp noen solcellepanel. Hun hadde (tydeligvis) overhodet ikke peiling på hvor papiret i slike kopi-maskiner egentlig kommer fra. Så hun trodde sikkert at alt papiret dukket opp nærmest på magisk vis inni sånne kopi-maskiner. Så de var bare å trykke på ett par knapper på kopi-maskinen, og voila så dukker det opp masse papir som tydeligvis kommer ingensted fra. Dette må være noe av det aller morsomste jeg har hørt på lange tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 10. oktober 2015 #925 Del Skrevet 10. oktober 2015 Du vet hva å sovne inn betyr?? Obs, det hørtes kanskje litt feil ut, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 10. oktober 2015 #926 Del Skrevet 10. oktober 2015 Bakte brownies i dag, i sånn rund form. Tok formen ut av ovnen, la fra meg gryteklutene og prøvde å åpne formen. *har brannsår på hånda nå* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. oktober 2015 #927 Del Skrevet 11. oktober 2015 Usikker på om denne passer best her, eller i tråden for dumme ting butikkansatte gjør... Var på jobb, og det var få kunder i butikken. Sto i kassen og fiklet med stiftemaskinen. Plutselig hadde jeg satt en stift i tommelen! Og akkurat da kommer det selvfølgelig en kunde til kassen. Det var ingen andre ansatte i nærheten, så jeg fikk fjernet stiften og surret litt tørkepapir rundt tommelen (det blødde friskt). Klarte å gjennomføre salget med et smil, før jeg fikk løpt på bakrommet og satt på et plaster. Det gjorde skikkelig vondt resten av dagen, men jeg var alt for flau til å fortelle noen hva som hadde skjedd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. oktober 2015 #928 Del Skrevet 11. oktober 2015 Usikker på om denne passer best her, eller i tråden for dumme ting butikkansatte gjør... Var på jobb, og det var få kunder i butikken. Sto i kassen og fiklet med stiftemaskinen. Plutselig hadde jeg satt en stift i tommelen! Og akkurat da kommer det selvfølgelig en kunde til kassen. Det var ingen andre ansatte i nærheten, så jeg fikk fjernet stiften og surret litt tørkepapir rundt tommelen (det blødde friskt). Klarte å gjennomføre salget med et smil, før jeg fikk løpt på bakrommet og satt på et plaster. Det gjorde skikkelig vondt resten av dagen, men jeg var alt for flau til å fortelle noen hva som hadde skjedd. Haha, jeg stiftet sammen tommeltuppene mine en gang! Satt også å fiklet med ei stiftemaskin i en kjedelig skoletime og begynte å spekulere i om det gikk an å stifte fingrene sammen.....av og til er det ikke så kort vei mellom tanke og handling til meg, så jeg satte tommeltuppene sammen og trykte av. Drittvondt og måtte ha hjelp til å få stiften av! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 11. oktober 2015 #929 Del Skrevet 11. oktober 2015 Haha, jeg stiftet sammen tommeltuppene mine en gang! Satt også å fiklet med ei stiftemaskin i en kjedelig skoletime og begynte å spekulere i om det gikk an å stifte fingrene sammen.....av og til er det ikke så kort vei mellom tanke og handling til meg, så jeg satte tommeltuppene sammen og trykte av. Drittvondt og måtte ha hjelp til å få stiften av! Glad det ikke bare er meg som gjør slikt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. oktober 2015 #930 Del Skrevet 11. oktober 2015 Glad det ikke bare er meg som gjør slikt! Tenkte jeg også da jeg leste innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #931 Del Skrevet 11. oktober 2015 Haha, jeg stiftet sammen tommeltuppene mine en gang! Satt også å fiklet med ei stiftemaskin i en kjedelig skoletime og begynte å spekulere i om det gikk an å stifte fingrene sammen.....av og til er det ikke så kort vei mellom tanke og handling til meg, så jeg satte tommeltuppene sammen og trykte av. Drittvondt og måtte ha hjelp til å få stiften av! En jeg gikk på skole med som lurte på om man fikk spisse fingre av å spisse dem i blyantspisseren... Han prøvde .Anonymous poster hash: c4fd0...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. oktober 2015 #932 Del Skrevet 11. oktober 2015 En jeg gikk på skole med som lurte på om man fikk spisse fingre av å spisse dem i blyantspisseren... Han prøvde .Anonymous poster hash: c4fd0...8b5 Og jeg holdt på å få stryk da jeg skulle ta symaskinsertifikatet i femte klasse...... klarte på en eller annen måte å sy fast genseren min i det forkleet jeg måtte sy (vi måtte alle sy forklær som vi skulle bruke året etter i mat&helse. Alle forklærne ble hengt opp til utstilling...) Har fortsatt ikke de helt store sy eller strikke-evnene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #933 Del Skrevet 18. oktober 2015 . Anonymous poster hash: 719ff...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. november 2015 #934 Del Skrevet 27. november 2015 Greide å svare hun jeg skrev sms til, på et spørsmål hun hadde:Har du med deg mobil? (Skulle forklare at hun kunne undersøke videre på nettet)"Eh, ja?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 27. november 2015 #935 Del Skrevet 27. november 2015 Greide å svare hun jeg skrev sms til, på et spørsmål hun hadde:Har du med deg mobil? (Skulle forklare at hun kunne undersøke videre på nettet)"Eh, ja?"Jeg sendte melding til Stine i klassen og spurte "Har du nummeret til Stine i klassen?" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. november 2015 #936 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har vært superfjern de siste dagene...Senest idag gikk jeg rundt i hele huset og lette etter nesesprayen. Klarte ikke å finne den og for hvert minutt ble nesa mi tettere og tettere... Gikk tilbake til rommet mitt, lette rundt senga, under senga (den kunne jo ha falt ned)...På nattbordet, på pulten..I skuffene...Så ga jeg opp...Ser på skrivebordet rett ved laptopen min så står nesesprayen...GODT synlig også Herrefred altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #937 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg har vært superfjern de siste dagene...Senest idag gikk jeg rundt i hele huset og lette etter nesesprayen. Klarte ikke å finne den og for hvert minutt ble nesa mi tettere og tettere... Gikk tilbake til rommet mitt, lette rundt senga, under senga (den kunne jo ha falt ned)...På nattbordet, på pulten..I skuffene...Så ga jeg opp...Ser på skrivebordet rett ved laptopen min så står nesesprayen...GODT synlig også Herrefred altså! Anonymkode: 36c49...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SillyFlamingo Skrevet 28. november 2015 #938 Del Skrevet 28. november 2015 Vet ikke hvor mange ganger jeg har stått foran døren hjemme å trykket på fjernkontrollen til bilen for å komme meg inn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #939 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg og noen venner bestemte oss for å stikke å bowle før byen en lørdag. Etter noen runder og god stemning var vi rimelig klare for å dra videre. Snappet til meg veska og jakken, og ut av bowlinghallen dro vi. Var nesten litt glad for at jeg hadde løpt så lett, helt til jeg ved en tilfeldighet så ned og oppdaget til min skrekk at jeg fremdeles hadde på bowlingskoene....! Var ikke lite flau på vegen tilbake til bowlinghallen festpyntet med kjole, strømpebukse og bowlingsko(!) med vennene mine gapskrattende bak meg... En annen gang etter en lang arbeidsdag, stresset jeg hjem og da mobilen min ringte tok jeg den og sa "(arbeidsplassens navn), værsågod!". Det var ikke før personen som ringte begynte å le at det gikk opp for meg at jeg ikke var på jobb lengre... Anonymkode: 37833...b9b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktorproktor Skrevet 30. januar 2016 #940 Del Skrevet 30. januar 2016 Jeg skulle aldri begynt å lese denne tråden. Nå gikk jeg akkurat på en rulletrapp som gikk oppover. Jeg skulle ned. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå